hard toeterend, met bovenstemTabitha92 schreef:gaat hun auto nog roken ook en rijden ze met van die langzame psalmen, hard toeterend wegTabitha92 schreef:rare lui heLuther schreef:...ik hedenmiddag kennis gemaakt heb met Sweelinck25 en Ber10e.

hard toeterend, met bovenstemTabitha92 schreef:gaat hun auto nog roken ook en rijden ze met van die langzame psalmen, hard toeterend wegTabitha92 schreef:rare lui heLuther schreef:...ik hedenmiddag kennis gemaakt heb met Sweelinck25 en Ber10e.
Ik weet wel wat me te wachten staat........deel 2...........verder gaan met waar die 1 maand geleden gebleven is.....en hopelijk nu afmakenGijs83 schreef:Ikke maandagmorgen, weet me niet wat me te wachten staat, maar ben onder een behandeling vaak wel erg zenuwachtig...Orchidee schreef:Mister schreef:Sja, het einde van de tegenspraaktukkertje schreef: Heb ik geleerd van Gabrielle
Heb je je wel eens ingedacht dat aan je mond aan zo'n tandartshaakje (of iets groters) opgetild zou worden?griezels wat een vergelijking......moet vrijdag ook weer..........voor vervolg wortelkanaalbehandeling
Zeeuwen zekerHendrikus schreef:hard toeterend, met bovenstemTabitha92 schreef:gaat hun auto nog roken ook en rijden ze met van die langzame psalmen, hard toeterend wegTabitha92 schreef:rare lui heLuther schreef:...ik hedenmiddag kennis gemaakt heb met Sweelinck25 en Ber10e.
O help ik had het kunnen weten.........zeg geen Zeeuw tegen een Flakkeese, en andersom ook niet..........sweelinck 25 schreef:Nee nee, echt geen zeeuwen. Rasechte Flakkeeënaars!!!
Orchidee schreef:O help ik had het kunnen weten.........zeg geen Zeeuw tegen een Flakkeese, en andersom ook niet..........sweelinck 25 schreef:Nee nee, echt geen zeeuwen. Rasechte Flakkeeënaars!!!
Staat gelijk aan vloeken
waarom moet hij mij in de gaten houden? ik ben gek op rokende auto's met psalmen en getoeter op een bloedhete dagsweelinck 25 schreef:Orchidee schreef:O help ik had het kunnen weten.........zeg geen Zeeuw tegen een Flakkeese, en andersom ook niet..........sweelinck 25 schreef:Nee nee, echt geen zeeuwen. Rasechte Flakkeeënaars!!!
Staat gelijk aan vloeken![]()
Maar Luther, het was me een eer om u te ontmoeten. Onverwacht en ongedacht kennis gemaakt, wat bij betreft mag dat nog wel een vervolg krijgen...
...enne hou die Tabitha maar goed in de gaten
Gabrielle schreef:Gij zult geen vals getuigenis spreken , Tukkertje,
hij wil me gewoon stangen, weet dat ik het asociaal en onchristelijk vind om vissen voor je plezier te
kwellen. noemen ze ook nog een sport.![]()
begrijp overigens niet dat dat nog mag in Nederland.
alleen vis voor consumptie, daar heb ik geen bezwaar tegen, daar is Tukker wel mee welkom
Klinkt lekker!Lassie schreef:...we er een overheerlijke boeren sla bij eten
De kaas zou ik vervangen door ardappelpuree.Lassie schreef:kaas
crouttons
spekjes
rozijnen
verschillende soorten sla
en je had gelijk het moest salade zijn.