Waar baal je van?

Orchidee

Re: Waar baal je van?

Bericht door Orchidee »

Marnix schreef:Gelukkig! Scheelt een hoop. Wat dat lassen betreft, kan je dan niet beter een lasbril over een gewone bril heenzetten als dat kan? Of lenzen nemen en een lasbril, nog makkelijker :)

(ben erg blij met mijn lenzen :))
Mijn man last vaak achter zo'n laskap, en dan komt er toch nog wel eens een spettertje vrij....
Je weet wel hoe dat gaat......even de laskap weg, om even goed te kunnen kijken :)
Lenzen is geen optie voor m'n man...........
Hij draagt een bril voor veraf + een leesgedeelte+ een cilinder, en het liefst ook nog meekleurende glazen :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vlinder

Bericht door vlinder »

Schemerlichtje schreef: Terwijl ik het verhaal wel herken; vreselijk zo'n gedoe bij Hans Anders.
Vind jij.
Daar zijn we eens geweest en nu nooit meer. Bij Specsavers is het veel beter
vind jij.
en ook sneller klaar.
Is dat zo? Bij mij was hij binnen 1 week klaar. Ik geloof zelfs 4 dagen...
Natuurlijk is het daar wel duurder, maar de kwaliteit is ook veel beter.
Vind jij. Hoe meet je dat?
Als je een bril hebt met dunne pootjes etc.,een kwetsbare bril, maar je glas breekt om het minste of geringste, dan ben je het snel zat....maar ja, verschil zul je toch houden. Vast ook per regio verschillend.
Dat weet ik niet. Ik ben klant geweest bij 3 verschillende Hansjes. Op de Veluwe en in het westen. Ik kan geen verschil noemen. Alleen in verkopers misschien.

Kortom: Veel van wat je stellig beweert zijn meningen, maar niet echt feiten.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

vlinder schreef:
Schemerlichtje schreef: Terwijl ik het verhaal wel herken; vreselijk zo'n gedoe bij Hans Anders.
Vind jij.
Daar zijn we eens geweest en nu nooit meer. Bij Specsavers is het veel beter
vind jij.
en ook sneller klaar.
Is dat zo? Bij mij was hij binnen 1 week klaar. Ik geloof zelfs 4 dagen...
Natuurlijk is het daar wel duurder, maar de kwaliteit is ook veel beter.
Vind jij. Hoe meet je dat?
Als je een bril hebt met dunne pootjes etc.,een kwetsbare bril, maar je glas breekt om het minste of geringste, dan ben je het snel zat....maar ja, verschil zul je toch houden. Vast ook per regio verschillend.
Dat weet ik niet. Ik ben klant geweest bij 3 verschillende Hansjes. Op de Veluwe en in het westen. Ik kan geen verschil noemen. Alleen in verkopers misschien.

Kortom: Veel van wat je stellig beweert zijn meningen, maar niet echt feiten.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar vlinder, feiten zijn feiten en meningen zijn meningen, en als iets echt een feit is kan je niet zeggen dat is een mening ;)
Wij hebben ook een slechte Hans :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vlinder

Bericht door vlinder »

Nee, feiten kun je bewijzen. Hoe bewijs jij dat jullie Hans slecht is? Dan moet je zeggen: Ik heb slechte ervaringen met deze Hans. Er zullen ook heus wel mensen zijn die het wel een goede Hans vinden, dus is het geen feit.
En dat wilde ik met bovenstaande aangeven. Ik weet heus wel dat feiten feiten zijn, maar dan moet je geen meningen als feit verkondigen... ;)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

vlinder schreef:Nee, feiten kun je bewijzen. Hoe bewijs jij dat jullie Hans slecht is? Dan moet je zeggen: Ik heb slechte ervaringen met deze Hans. Er zullen ook heus wel mensen zijn die het wel een goede Hans vinden, dus is het geen feit.
En dat wilde ik met bovenstaande aangeven. Ik weet heus wel dat feiten feiten zijn, maar dan moet je geen meningen als feit verkondigen... ;)
Wat moeten RF'ers of meelezers met de roepnaam 'Hans' allemaal van de bovenstaande post denken?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Luther schreef:
vlinder schreef:Nee, feiten kun je bewijzen. Hoe bewijs jij dat jullie Hans slecht is? Dan moet je zeggen: Ik heb slechte ervaringen met deze Hans. Er zullen ook heus wel mensen zijn die het wel een goede Hans vinden, dus is het geen feit.
Wat moeten RF'ers of meelezers met de roepnaam 'Hans' allemaal van de bovenstaande post denken?
:haha
vlinder

Bericht door vlinder »

Luther schreef:
Allemaal wat ANDERS. ;)
henriët

Bericht door henriët »

leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
albion

Bericht door albion »

van al mijn nakijkwerk..... :soupir
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Van een wekker die weer vroeg gaat.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

albion schreef:van al mijn nakijkwerk..... :soupir

Klaag niet, je hebt vast straks wel een weekje vrij.
albion

Bericht door albion »

tukkertje schreef:

Dat is waar, daar heb ik weer niet bij stilgestaan :) En dat geeft de burger weer moed!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

albion schreef:
tukkertje schreef:

Dat is waar, daar heb ik weer niet bij stilgestaan :) En dat geeft de burger weer moed!
toch maar goed dat Tukkie je daar even aan herinnerde, je zou het anders bijna vergeten :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

henriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.
henriët

Bericht door henriët »

Afgewezen schreef:
henriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.
Ik weet het Afgewezen, maar helaas is de realiteit soms anders dan we zouden willen.
Maar ach..
t hoofd omhoog..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie