Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
van het warme weer...
Dat een harde schijf in mijn pc gewoon zomaar ineens leeg is! 

Dat al mijn email adressen....verdwenen zijn, en mijn adres boek eerst....allemaal mailadressen van het ....LODESTEIN College vertoonde....
En nu alles helemaal leeg is
Echt zoooo vreemd

En nu alles helemaal leeg is

Echt zoooo vreemd

My one and only goal;
His image in my soul.
- monique
mmmmm jah dat klopthenriët schreef:monique.... allebij is niet juist, het moet allebei zijn

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- monique
dat is juist lekker lassieLassie schreef:van het warme weer...

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
warme weer??? Ik vind het nogal frisjes....monique schreef:dat is juist lekker lassieLassie schreef:van het warme weer...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
hier is het wel lekker maar ik lig op zolder en daar is et nogal benouwdalbion schreef:warme weer??? Ik vind het nogal frisjes....monique schreef:dat is juist lekker lassieLassie schreef:van het warme weer...

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
albion schreef:warme weer??? Ik vind het nogal frisjes....monique schreef:dat is juist lekker lassieLassie schreef:van het warme weer...
ja warm... het is hier zo ongeveer 28/29 graden...
Ik zoek een topic... dat ik ooit, een aantal maanden geleden toen ik nog niet geregistreerd was, heb gelezen... maar het is nergens te vinden...
(Ik kom wel andere leuke dingen tegen!)
Morgen ga ik denk ik weer verder zoeken!

Van die irritante herrie gisteravond, vuurwerk, toeters en geschreeuw, waardoor onze kinderen rechtovereind in bed zaten. En dat alleen voor lui die in Zwitserland tegen een balletje trappen en er maar achteraan rennen..
Ik vind voetbal best grappig, maar dit niet meer!
Ik vind voetbal best grappig, maar dit niet meer!

Sommige worden in de ban gedaan. Dan kun je zoeken tot je 100 gram weegt.mathilde schreef:Ik zoek een topic... dat ik ooit, een aantal maanden geleden toen ik nog niet geregistreerd was, heb gelezen... maar het is nergens te vinden...(Ik kom wel andere leuke dingen tegen!)
Waar ging het over?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Topics worden zelden in de ban gedaan, hoor. Hooguit afgesloten, en dan kan je ze nog wel vinden.
Alleen als ze verwijderd worden, kun je zoeken tot je een ons weegt (maar in die topics zal zij wel niet geinteresseerd zijn
).
Alleen als ze verwijderd worden, kun je zoeken tot je een ons weegt (maar in die topics zal zij wel niet geinteresseerd zijn

- monique
tsss jaja juud jij bent een leuke meid nee ik ik baal van mezelf door al dat stomme geruziejudith schreef:Van MEZELF!!!!
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag