Ach, ik stelde een vraag die ik je al vaker heb gesteld. Op die vraag komt nooit een antwoord. De vraag in of buiten Christus wordt genegeerd. Vervolgens ga je jezelf vergelijken met Christus. Dat is echt in-triest.-DIA- schreef:Hier hebben de wijsheid!Est schreef:-DIA- schreef:Het is stil.
Men spreekt niet meer
Men zwijgt.
Ik werd beschuldigd.
Was dat terecht?
Ik zou zwijgen.
Dat zal ik ook doen
Maar ik wacht wel.
Op de wijze doe mij op grond van de Waarheid corrigeert
Waar is de wijze? Waar is de schriftgeleerde? Waar is de onderzoeker dezer eeuw?
(1 Kor. 2:20a)
Ik heb gelezen van IEMAND die ook onterecht beschuldigd werd. Ook Hij zweeg....
Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
Ik, je berichten en gedachtengoed wat overziende, kan niet anders concluderen dat daar wat achter zit.Ditbenik schreef:Ach, ik stelde een vraag die ik je al vaker heb gesteld. Op die vraag komt nooit een antwoord. De vraag in of buiten Christus wordt genegeerd. Vervolgens ga je jezelf vergelijken met Christus. Dat is echt in-triest.-DIA- schreef:Hier hebben de wijsheid!Est schreef:-DIA- schreef:Het is stil.
Men spreekt niet meer
Men zwijgt.
Ik werd beschuldigd.
Was dat terecht?
Ik zou zwijgen.
Dat zal ik ook doen
Maar ik wacht wel.
Op de wijze doe mij op grond van de Waarheid corrigeert
Waar is de wijze? Waar is de schriftgeleerde? Waar is de onderzoeker dezer eeuw?
(1 Kor. 2:20a)
Ik heb gelezen van IEMAND die ook onterecht beschuldigd werd. Ook Hij zweeg....
Ik heb het geheel met je eens dat alles buiten Christus verloren is.
Een zeker dichter zegt ook:
Buiten Jezus is geen leven
maar een eeuwig zielsverderf.
De laatste opmerking is ook echt intriest, ware het zo dat ik dat zo bedoeld had.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
...209 jaar geleden Napoleon Wenen innam zonder dat er gevochten werd?
...69 jaar geleden Soekarno president van Indonesië werd?
www.wikipedia.nl
...69 jaar geleden Soekarno president van Indonesië werd?
www.wikipedia.nl
L@ther = Joost Zwagerman
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
????modesto schreef:L@ther = Joost Zwagerman
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Het heel irritant is als je, drie keer vrij snel achter elkaar, in een topic reageert, op bevestigen klikt, maar dan blijkt dat tijdens je antwoorden, het topic naar de moderatie verplaatst zijn.

Ik weet er alles van...Vagari schreef:Het heel irritant is als je, drie keer vrij snel achter elkaar, in een topic reageert, op bevestigen klikt, maar dan blijkt dat tijdens je antwoorden, het topic naar de moderatie verplaatst zijn.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
... in nederland alle refo denominaties altijd prima in een basisschool kunnen functioneren. in canada de NRC van st. catharines nu voor 25 kinderen een apart schooltje gaat oprichten omdat ze niet meer willen samenwerken met een andere refokerk...... pure geldverspilling dit.
"* For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. *""
...364 jaar geleden koning-stadhouder Willem III werd geboren?
...92 jaar geleden de eerste radiouitzending van de BBC plaatsvond?
...45 jaar geleden de NASA de Apollo 12 lanceerde?
...96 jaar geleden Tsjecho-Slowakije een republiek werd?
...69 jaar geleden de Neurenberger processen tegen de nazi's begonnen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/14_november
Wat betekent dit? En wie is L@ther? Luther soms?modesto schreef:L@ther = Joost Zwagerman
-
Re: Re : Wist je dat........[7]
Waarom plaats je deze wikipedia-feitjes op dit forum? Ik zie de toegevoegde waarde niet zo.Forummer schreef:...364 jaar geleden koning-stadhouder Willem III werd geboren?
Alle refodenominaties...Ezen schreef:In Nederland ALLE refo's is veel gezegd.
In Canada zijn de kerkmuren ook wat hoger dan in Nederland; dat zou er wel mee te maken kunnen hebben.KB_ schreef:... in nederland alle refo denominaties altijd prima in een basisschool kunnen functioneren. in canada de NRC van st. catharines nu voor 25 kinderen een apart schooltje gaat oprichten omdat ze niet meer willen samenwerken met een andere refokerk...... pure geldverspilling dit.