Volgens mij heb je refo dan niet begrepen.Johann Gottfried Walther schreef:Dan moet een PB eerst voorgelegd worden aan Refo of de inhoud goed genoeg is.

Volgens mij heb je refo dan niet begrepen.Johann Gottfried Walther schreef:Dan moet een PB eerst voorgelegd worden aan Refo of de inhoud goed genoeg is.
Dan moet je helemaal gauw wegwezen.Luther schreef:En als de PB helemaal niet verder ging over een discussie op RF?refo schreef:Omdat pb's op een forum verboden zouden moeten zijn. Zeker lange.Luther schreef:1. Waarom geen lange PB's?refo schreef:Ik hoop dat jij meteen heeft afgeleerd (lange) pb's te verzenden.
Facebook is voor zulke dingen veel beter geschikt.
2. Ik heb geen FB (meer).
Als jij een lange pb stuurt gaat dat buiten de discussies om.
Dan weet jij iets en de geadresseerde weet dat dan ook.
De rest van de bevolking is daarover dan onwetend.
Discussievervalsing.
Wat ben je toch geobsedeerd door het onveilige en privacy-schendende Facebook.refo schreef:Dan moet je helemaal gauw wegwezen.Luther schreef:En als de PB helemaal niet verder ging over een discussie op RF?refo schreef:Omdat pb's op een forum verboden zouden moeten zijn. Zeker lange.Luther schreef: 1. Waarom geen lange PB's?
2. Ik heb geen FB (meer).
Als jij een lange pb stuurt gaat dat buiten de discussies om.
Dan weet jij iets en de geadresseerde weet dat dan ook.
De rest van de bevolking is daarover dan onwetend.
Discussievervalsing.
Het is hier geen Facebook.
Dankzij FB ben jij weer terug op RF.Luther schreef:Wat ben je toch geobsedeerd door het onveilige en privacy-schendende Facebook.
Kijk, dat zijn tenminste aantoonbare bewijzen dat FB niet veel goeds uitricht.Afgewezen schreef:Dankzij FB ben jij weer terug op RF.Luther schreef:Wat ben je toch geobsedeerd door het onveilige en privacy-schendende Facebook.
Voordeel van FB is wel dat je van die nicknames af bent. Mijn voorstel: iedereen gaat onder zijn eigen naam forummen. (s geen officieel woord)WimA schreef:Kijk, dat zijn tenminste aantoonbare bewijzen dat FB niet veel goeds uitricht.Afgewezen schreef:Dankzij FB ben jij weer terug op RF.Luther schreef:Wat ben je toch geobsedeerd door het onveilige en privacy-schendende Facebook.
haha (grapje)
Mijn naam is al in gebruikAnker schreef:Voordeel van FB is wel dat je van die nicknames af bent. Mijn voorstel: iedereen gaat onder zijn eigen naam forummen. (s geen officieel woord)WimA schreef:Kijk, dat zijn tenminste aantoonbare bewijzen dat FB niet veel goeds uitricht.Afgewezen schreef:Dankzij FB ben jij weer terug op RF.Luther schreef:Wat ben je toch geobsedeerd door het onveilige en privacy-schendende Facebook.
haha (grapje)
Zou ik prima vinden, als er dan maar de mogelijkheid kwam op berichten te wijzigen of te verwijderen, inclusief alle berichten waarin je geciteerd bent.Anker schreef:Voordeel van FB is wel dat je van die nicknames af bent. Mijn voorstel: iedereen gaat onder zijn eigen naam forummen. (s geen officieel woord)WimA schreef:Kijk, dat zijn tenminste aantoonbare bewijzen dat FB niet veel goeds uitricht.Afgewezen schreef:Dankzij FB ben jij weer terug op RF.Luther schreef:Wat ben je toch geobsedeerd door het onveilige en privacy-schendende Facebook.
haha (grapje)
Waarom zou je dat willen dan?Luther schreef:Zou ik prima vinden, als er dan maar de mogelijkheid kwam op berichten te wijzigen of te verwijderen, inclusief alle berichten waarin je geciteerd bent.
OK, ook prima..WimA schreef:Waarom zou je dat willen dan?Luther schreef:Zou ik prima vinden, als er dan maar de mogelijkheid kwam op berichten te wijzigen of te verwijderen, inclusief alle berichten waarin je geciteerd bent.
Het voordeel van echte namen boven nicks is dat er wat beter wordt nagedacht alvorens wordt gereageerd.
Als er de mogelijkheid zou zijn alles maar te verwijderen is dat voordeel verdwenen.
Ja Luther, maar dat hou je toch. "Wie in woorden niet struikelt, is een volmaakt man." Ook al zou je die woorden weghalen, je hebt ze toch uitgesproken.Luther schreef:OK, ook prima..WimA schreef:Waarom zou je dat willen dan?Luther schreef:Zou ik prima vinden, als er dan maar de mogelijkheid kwam op berichten te wijzigen of te verwijderen, inclusief alle berichten waarin je geciteerd bent.
Het voordeel van echte namen boven nicks is dat er wat beter wordt nagedacht alvorens wordt gereageerd.
Als er de mogelijkheid zou zijn alles maar te verwijderen is dat voordeel verdwenen.
Maar dan wil ik graag met een schone lei beginnen, want er zijn in de afgelopen 5 jaar best wel postings geweest die ik zou willen aanpassen of verwijder; waarvoor ik me schaam, of waarin ik overdreef, of die ik om een andere reden wil wijzigen of verwijderen.)
Doe ik al.Anker schreef: Voordeel van FB is wel dat je van die nicknames af bent. Mijn voorstel: iedereen gaat onder zijn eigen naam forummen. (s geen officieel woord)
Ik ookBert Mulder schreef:Doe ik al.Anker schreef: Voordeel van FB is wel dat je van die nicknames af bent. Mijn voorstel: iedereen gaat onder zijn eigen naam forummen. (s geen officieel woord)
En heb ik altijd bewust gedaan, zodat ik me ook verantwoordelijk voel wat ik post.
Dat bedoel ik precies. Ik zou dat graag ongedaan maken; nu blijft het maar staan zonder dat ik daar wat aan kan doen.Afgewezen schreef:Ja Luther, maar dat hou je toch. "Wie in woorden niet struikelt, is een volmaakt man." Ook al zou je die woorden weghalen, je hebt ze toch uitgesproken.Luther schreef:OK, ook prima..WimA schreef:Waarom zou je dat willen dan?Luther schreef:Zou ik prima vinden, als er dan maar de mogelijkheid kwam op berichten te wijzigen of te verwijderen, inclusief alle berichten waarin je geciteerd bent.
Maar dan wil ik graag met een schone lei beginnen, want er zijn in de afgelopen 5 jaar best wel postings geweest die ik zou willen aanpassen of verwijder; waarvoor ik me schaam, of waarin ik overdreef, of die ik om een andere reden wil wijzigen of verwijderen.)
Verder kan het geen kwaad om je eigen mening van een aantal jaren geleden nog eens tegen te komen. Of om geconfronteerd te worden met je eigen manier van discussiëren, waarbij je wel eens denkt: hm, had dat nu niet anders gekund?
Luther schreef:Afgewezen schreef:Ja Luther, maar dat hou je toch. "Wie in woorden niet struikelt, is een volmaakt man." Ook al zou je die woorden weghalen, je hebt ze toch uitgesproken.Luther schreef:OK, ook prima..WimA schreef: Waarom zou je dat willen dan?
Verder kan het geen kwaad om je eigen mening van een aantal jaren geleden nog eens tegen te komen. Of om geconfronteerd te worden met je eigen manier van discussiëren, waarbij je wel eens denkt: hm, had dat nu niet anders gekund?Dat heb inderdaad ook.Dat bedoel ik precies. Ik zou dat graag ongedaan maken; nu blijft het maar staan zonder dat ik daar wat aan kan doen.