geeft niet hoor, dat komt in de beste families voorMister schreef:Orgel
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
~~Soli Deo Gloria~~
- Bert Mulder
- Contacteer:
3 x net: netjes hoor.Gijs83 schreef:-2 nette blousen(paars en bruin)
-1 zwarte trui
-1 nette broek
Maar BRUIN???
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Je weet er duidelijk van mee te pratenHendrikus schreef:geeft niet hoor, dat komt in de beste families voorMister schreef:Orgel
Wat is er mis met paars? Ik heb ook wel paarse, zelfs roze!Hendrikus schreef:3 x net: netjes hoor.Gijs83 schreef:-2 nette blousen(paars en bruin)
-1 zwarte trui
-1 nette broek
Maar PAARS?
Als er nou een printje Nijntje, Snoopy, Hello Kitty of Dora of Barbie op stond werd het anders...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
misschien overeenkomst met het paarse kabinet???????????? Ik heb een collega die wilde geen paars mapje, maar wel een oranje.Toen ik vroeg wat er mis is aan paars kwam hij hiermee aan. Nooit aan gedacht. Je kan overal wel wat achter zoeken.-DIA- schreef:Wat is er mis met paars? Ik heb ook wel paarse, zelfs roze!Hendrikus schreef:3 x net: netjes hoor.Gijs83 schreef:-2 nette blousen(paars en bruin)
-1 zwarte trui
-1 nette broek
Maar PAARS?
Als er nou een printje Nijntje, Snoopy, Hello Kitty of Dora of Barbie op stond werd het anders...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zie je wel: ook al paarsLassie schreef:sloffen (voor mezelf)
overhemd (voor m'n man) Paars (geblokt).
IS een blouse niet vrouwelijk? 
Sommige mensen noemen een overhemd hier 'blouse', dat heeft volgens mij metDroelie schreef:IS een blouse niet vrouwelijk?
het Twents dialect te maken.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nou, sorry hoor. Ik ben allang blij dat ik weet dat wat ik aanheb een bluse heet.Droelie schreef:IS een blouse niet vrouwelijk?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nou ik kan me herinneren dat ik ooits een op de kleuterschool vertelde dat mijn vader parfum voor mannen voor zijn verjaardag had gekregen.. Aftershave dus..Luther schreef:Nou, sorry hoor. Ik ben allang blij dat ik weet dat wat ik aanheb een bluse heet.Droelie schreef:IS een blouse niet vrouwelijk?
Ik vond dit eigenlijk wel zo een soort vergelijking
Een dubbel-dvd over het leven in de diepzeeën tot zover men kón afdalen............ben benieuwd wat voor creaturen dáár leven..................ik heb wel eens iets gezien van NGC, en dat waren angstaanjagende wezens!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Een neefje.... 
Vers brood van Bakker Bart.
hebben ze daar ook niet vers brood?Mister schreef:Vers brood van Bakker Bart.
Als je het vraagt vast wel hoor. Ze willen vast een brood voor je bewaren als je die volgende week wilt komen halen...Lassie schreef:hebben ze daar ook niet vers brood?Mister schreef:Vers brood van Bakker Bart.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.