Ho, is Käthe dan wel veilig?henriët schreef:fluitje schreef:
Dus bij deze een tip: Zorg dat je voorlopig niet bij Jet in de buurt komt. Een kalf kan dan rare sprongen maken.
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
maak je geen zorgen..Luther schreef:Ho, is Käthe dan wel veilig?henriët schreef:fluitje schreef:
Dus bij deze een tip: Zorg dat je voorlopig niet bij Jet in de buurt komt. Een kalf kan dan rare sprongen maken.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jean houdt de ketting kort.henriët schreef:maak je geen zorgen..Luther schreef:Ho, is Käthe dan wel veilig?henriët schreef:fluitje schreef:

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Da's 'm geraaie ook!fluitje schreef:Jean houdt de ketting kort.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
volgens mij begrijpt fluitje niet hoe t hier gaat..
geeft niet hoor,
je kunt ook niet alles weten..
geeft niet hoor,
je kunt ook niet alles weten..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Opgelucht
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- MarthaMartha
fijn Margriet!!!Margriet schreef:Opgelucht
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
opgewekt, vrolijk, dankbaar voor álles.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
fijn Rens en Margriet,
ik ben een beetje duizelig, maar als ik me rustig houd zal dat wel zakken..
Verder voel ik me prima.
En is t hier erg gezellig, Katherina van Bora is hier anderhalve dag om te helpen, dus ja, gezellig kletsen enzo... en morgen de bruiloft van Caprice en Barmhartigheid, eerst zou ik niet meekunnen, maar het gaat r op lijken dat ik wel eea mee zal kunnen maken...
Verder voel ik me prima.
En is t hier erg gezellig, Katherina van Bora is hier anderhalve dag om te helpen, dus ja, gezellig kletsen enzo... en morgen de bruiloft van Caprice en Barmhartigheid, eerst zou ik niet meekunnen, maar het gaat r op lijken dat ik wel eea mee zal kunnen maken...
- Oude-Waarheid
henriët schreef:fijn Rens en Margriet,
Verder voel ik me prima.

Hoop je dan te ontmoeten.
Oude-Waarheid schreef:henriët schreef:fijn Rens en Margriet,
Verder voel ik me prima.
En is t hier erg gezellig, Katherina van Bora is hier anderhalve dag om te helpen, dus ja, gezellig kletsen enzo... en morgen de bruiloft van Caprice en Barmhartigheid, eerst zou ik niet meekunnen, maar het gaat r op lijken dat ik wel eea mee zal kunnen maken...Fijn voor je hoor!!!
Hoop je dan te ontmoeten.
Beetje verdrietig.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Op zich wel goed, baal er alleen van dat m'n vriend longontsteking heeft...Kan hij met zijn longen nou net niet gebruiken 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Geen een long kan een longontsteking gebruiken. Dat is de reden dat je ziek wordt. Je lichaam vecht ertegen.....*girly* schreef:Op zich wel goed, baal er alleen van dat m'n vriend longontsteking heeft...Kan hij met zijn longen nou net niet gebruiken

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.