zo noemen ze dat...vlinder schreef:Lassie schreef: ivm service en etc. die dan draaien).![]()
Duurzaamheidstips voor een schonere wereld
Re: duurzaamheid tips voor een schonere wereld
Hoe durven ze.Lassie schreef:zo noemen ze dat...vlinder schreef:Lassie schreef: ivm service en etc. die dan draaien).![]()

Je bedoeld waarschijnlijk server(s)Lassie schreef:zo noemen ze dat...vlinder schreef:Lassie schreef: ivm service en etc. die dan draaien).![]()

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Je bedoelt......vlinder schreef:Je bedoeld waarschijnlijk server(s)Lassie schreef:zo noemen ze dat...vlinder schreef:Lassie schreef: ivm service en etc. die dan draaien).![]()

- JolandaOudshoorn
Daar heeft die server het maar druk mee..JolandaOudshoorn schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag een mobiliteittip:
KIES EEN ZUINIGE AUTO
In elke klasse zijn er zuinige en minder zuinige auto's te kiezen. Dus bent u op zoek naar een nieuwe auto, houd dan rekening met het brandstofverbruik. De ANWB heeft samen met het Wereld Natuur Fonds een lijst samengesteld met daarop de zuinigste keuze, van compact car tot zakenauto. De lijst wordt maandelijks bijgehouden. Kijk op http://www.anwb.nl en tik in de zoekmachine: groen en goedkoop.
Ik heb een drieliter motor maar vindt 9,5 l/ 100km nog redelijk zuinig.
Dat ligt er aan waar die motor in ligt. Voor een bestelbus is het vrij zuinig, inderdaad. Voor een personenauto niet (niet dat het daarom perse fout is, maar een drieliter motor is gewoon niet de manier om jezelf zuinig voort te bewegen).Erasmiaan schreef:Ik heb een drieliter motor maar vindt 9,5 l/ 100km nog redelijk zuinig.
Alles valt of staat over de bediening van je gaspedaal en je rijgedrag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Niet waar. In een kleinere auto rijd je zelfs met een lompe rijstijl nog steeds zuiniger dan met een dikke slee. Rijstijl scheelt een hoop, maar is geen excuus om bij de aanschaf van een auto niet naar het milieu (en de portemonnee) te kijken.fluitje schreef:Alles valt of staat over de bediening van je gaspedaal en je rijgedrag.
Andersom trouwens ook, een zuinige auto is geen excuus voor een lompe rijstijl...
Ik heb een klein auto'tje, VW Lupo, SDI, maar ik haalde altijd 1 op 20...Maar sinds kort red ik maar net aan 1 op 15!! En als ik 'lomp' ga rijden zelfs 1 op 16!
M'n schoonzusje heeft zich rot gelachen! Met de BMW van m'n vriend reed ik zelfs mannelijk hoorde ik

M'n schoonzusje heeft zich rot gelachen! Met de BMW van m'n vriend reed ik zelfs mannelijk hoorde ik

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Vandaag een actietip:
NATUURSPEELTUINEN
Veel kinderen komen steeds minder in aanraking met de natuur. Speeltuinen in steden bestaan uit beton en plastic toestellen, natuur kom je er nauwelijks tegen. Een uitkomst is de natuurspeeltuin. Dit zijn plekken waar kinderen kennis kunnen maken met de natuur. In de natuurspeeltuinen kunnen kinderen in een natuurlijke omgeving hun fantasie de vrije loop laten met zand, water en speeltoestellen als boomstammen en slingertouwen. Voor adressen bij u in de buurt kunt u kijken op de sites van Springzaad en Staatsbosbeheer.
Ik rijd ook geen auto omdat het me zo min mogelijk geld moet kosten. Dan kan ik beter een auto huren als ik hem nodig hebt, want ik rijd maar zelden, ik kom misschien net aan 10.000 km per jaar.Marco schreef:Dat ligt er aan waar die motor in ligt. Voor een bestelbus is het vrij zuinig, inderdaad. Voor een personenauto niet (niet dat het daarom perse fout is, maar een drieliter motor is gewoon niet de manier om jezelf zuinig voort te bewegen).Erasmiaan schreef:Ik heb een drieliter motor maar vindt 9,5 l/ 100km nog redelijk zuinig.
Ik kom meestal ook niet aan de 10.000 km in een jaar.Erasmiaan schreef:Ik rijd ook geen auto omdat het me zo min mogelijk geld moet kosten. Dan kan ik beter een auto huren als ik hem nodig hebt, want ik rijd maar zelden, ik kom misschien net aan 10.000 km per jaar.Marco schreef:Dat ligt er aan waar die motor in ligt. Voor een bestelbus is het vrij zuinig, inderdaad. Voor een personenauto niet (niet dat het daarom perse fout is, maar een drieliter motor is gewoon niet de manier om jezelf zuinig voort te bewegen).Erasmiaan schreef:Ik heb een drieliter motor maar vindt 9,5 l/ 100km nog redelijk zuinig.