Dat is een mooie test voor je geheugen! Er zijn ergere dingen..Luther schreef:Ik had een heel lange PB getypt op een vraag van een mede-RF-er... Toen ik op verzenden klikte, zei RF dat ik opnieuw moest inloggen. Ben nu alles kwijt!
![]()
![]()
![]()
DIA heeft wel eens verteld dat hij z'n tekst eerst in Word typt en dan in een bericht plakt. Lijkt omslachtig, maar als je 't op die manier had gedaan was dit niet gebeurd.Luther schreef:Ik had een heel lange PB getypt op een vraag van een mede-RF-er... Toen ik op verzenden klikte, zei RF dat ik opnieuw moest inloggen. Ben nu alles kwijt!
![]()
![]()
![]()
Af en toe op de knop [Voorbeeld] klikken bij lange(re) postings. Als dan zoiets gebeurt, kan je met de [Terug] knop van je browser je posting nog terug halen.Luther schreef:Ik had een heel lange PB getypt op een vraag van een mede-RF-er... Toen ik op verzenden klikte, zei RF dat ik opnieuw moest inloggen. Ben nu alles kwijt!
![]()
![]()
![]()
1. Waarom geen lange PB's?refo schreef:Ik hoop dat jij meteen heeft afgeleerd (lange) pb's te verzenden.
Facebook is voor zulke dingen veel beter geschikt.
Weet je in ieder geval dat je geen impulsief antwoord geeft, maar goed overdacht hebtLuther schreef:Ik had een heel lange PB getypt op een vraag van een mede-RF-er... Toen ik op verzenden klikte, zei RF dat ik opnieuw moest inloggen. Ben nu alles kwijt!
![]()
![]()
![]()
Omdat pb's op een forum verboden zouden moeten zijn. Zeker lange.Luther schreef:1. Waarom geen lange PB's?refo schreef:Ik hoop dat jij meteen heeft afgeleerd (lange) pb's te verzenden.
2. Ik heb geen FB (meer).
refo schreef:Omdat pb's op een forum verboden zouden moeten zijn. Zeker lange.Luther schreef:1. Waarom geen lange PB's?refo schreef:Ik hoop dat jij meteen heeft afgeleerd (lange) pb's te verzenden.
Als jij een lange pb stuurt gaat dat buiten de discussies om.
Dan weet jij iets en de geadresseerde weet dat dan ook.
De rest van de bevolking is daarover dan onwetend.
Discussievervalsing.
En als de PB helemaal niet verder ging over een discussie op RF?refo schreef:Omdat pb's op een forum verboden zouden moeten zijn. Zeker lange.Luther schreef:1. Waarom geen lange PB's?refo schreef:Ik hoop dat jij meteen heeft afgeleerd (lange) pb's te verzenden.
Discussievervalsing.
refo schreef:Omdat pb's op een forum verboden zouden moeten zijn. Zeker lange.Luther schreef:1. Waarom geen lange PB's?refo schreef:Ik hoop dat jij meteen heeft afgeleerd (lange) pb's te verzenden.
Discussievervalsing.
Nee hoor, degene die de PB zou krijgen, weet dit ook...Zita schreef:En iedereen vraagt zich intussen af of hij de gelukkige is die een pb van Luther zou hebben gekregen
Dan moet een PB eerst voorgelegd worden aan Refo of de inhoud goed genoeg is.Luther schreef:En als de PB helemaal niet verder ging over een discussie op RF?refo schreef:Omdat pb's op een forum verboden zouden moeten zijn. Zeker lange.Luther schreef:1. Waarom geen lange PB's?refo schreef:Ik hoop dat jij meteen heeft afgeleerd (lange) pb's te verzenden.
Discussievervalsing.