Wist je dat...

Mannetje

Re: Wist je dat...

Bericht door Mannetje »

Vrouwke schreef: 30 nov 2024, 13:52 …Groot Blankenstein hier niet meer bestaat maar dat Vrouwke daarvoor in de plaats is gekomen?

:amour
Wonderlijk.
- Niet meer zo actief -
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Mannetje schreef: 30 nov 2024, 14:35
Vrouwke schreef: 30 nov 2024, 13:52 …Groot Blankenstein hier niet meer bestaat maar dat Vrouwke daarvoor in de plaats is gekomen?

Wonderlijk.
Er was weinig wonderlijks aan hoor! Het was een kwestie van een berichtje naar de beheerders, een paar mailtjes over en weer, een kleine aanpassing in hun systeem en voor mij daarna bij de eerste keer inloggen.

Maar ik ben er wel blij mee. Want ik had dat andere toen in een opwelling gekozen omdat wat ik ingedachten had (butterfly) al door een ander gebruikt werd. Maar Groot Blankenstein is voor mij een naam met persoonlijke geschiedenis. En juist daarom had ik er achteraf toch niet zo'n fijn gevoel bij.

Ik wilde de naamwijziging wel even laten weten richting iedereen die hier vrij regelmatig meeleest. Daarom had ik het in de bovenstaande post even gemeld..
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
DDD

Bericht door DDD »

Heel goed toch? Ik zie geen probleem. Fijn dat het kan.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

DDD schreef: 30 nov 2024, 16:43 Heel goed toch? Ik zie geen probleem. Fijn dat het kan.
Ik zie ook geen probleem. Heel goed dat het aangegeven wordt.
Het is zeker fijn te weten dat achter twee namen dezelfde persoon zit.
- Niet meer zo actief -
Job

Bericht door Job »

Mannetje schreef: 30 nov 2024, 14:35

Wonderlijk.
Grappig, altijd gedacht (zonder grooten oorzaak) dat Vrouwke een Manneke was.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Ha, ha..!

Ik ben altijd al een vrouwke geweest hoor!
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
Heidebloem

Bericht door Heidebloem »

Vrouwke schreef: 30 nov 2024, 16:52 Ha, ha..!

Ik ben altijd al een vrouwke geweest hoor!
Echt grappig dit, ik dacht ook dat je een man van middelbare leeftijd was! Vond je dan wel wat gevoelig schrijven voor een man 😂
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Ik dacht ook een man haha.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Al ben ik nog steeds voorstander van het gebruiken van je eigen naam. Ik leg toch in mijn achterhoofd een link tussen anoniem posten en het negende gebod.

Ik noem een voorbeeld: een zekere refiosi laat zich in een topic negatief uit over een zekere S.D. Post. Ik heb daar oprecht last van. Volgens mij is dat echt een zonde. Maar goed, daar is het hier al meer over gegaan. Ik zie nog wel een verschil overigens met posters die in hun communicatie privé wel openlijk zijn over hun echte identiteit. Is dat niet het geval vind ik het erg lastig hen serieus te nemen. Refo tot in hun in darmen, maar toneelspel is volledig geaccepteerd.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Ik vind het wel humor dat sommigen hier dachten dat ik een man ben. Als we elkaar op straat zouden ontmoeten zou niemand dat denken.

@Ad Anker
Ik begrijp je enerzijds wel. Anderzijds: anoniem op het web is nog steeds "voor Gods aangezicht". Ik zie het meer als een bescherming van jezelf. Zoals bijvoorbeeld een Insta-account wat je prive houdt. Waardoor je jezelf een bepaalde veiligheid geeft ten opzichte van anderen. Maar ook voor alles wat ik online doe, ben ik 100% verantwoordelijk. Nickname of niet. Dat doet er niet toe..

Met blonde groet ;) of ben ik dan ineens een dom blondje?
‭‭
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Toen ik me hier aanmeldde had ik niet zo nagedacht over mijn naam. Achteraf gezien had ik best mijn eigen naam willen gebruiken.

Als snap ik ook wel dat sommigen liever anoniem willen blijven
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ad Anker schreef: 30 nov 2024, 17:45 Al ben ik nog steeds voorstander van het gebruiken van je eigen naam. Ik leg toch in mijn achterhoofd een link tussen anoniem posten en het negende gebod.

Ik noem een voorbeeld: een zekere refiosi laat zich in een topic negatief uit over een zekere S.D. Post. Ik heb daar oprecht last van. Volgens mij is dat echt een zonde. Maar goed, daar is het hier al meer over gegaan. Ik zie nog wel een verschil overigens met posters die in hun communicatie privé wel openlijk zijn over hun echte identiteit. Is dat niet het geval vind ik het erg lastig hen serieus te nemen. Refo tot in hun in darmen, maar toneelspel is volledig geaccepteerd.
Ik begrijp wat je zegt en voel met je mee.
Maar ik wil toch een lans breken voor Refiosi.
In de eerste plaats weet ik wie hij is, geen anoniempje dus.
In de tweede plaats is hij niet zozeer negatief over Post, maar over het feit dat het RD altijd dezelfde set deskundigen raadpleegt, waaronder Post. Dat is toch net iets anders.
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

Toch niet naar aanleiding van mijn grapje?
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Nee hoor, ik liep er al langer mee..

Het heeft me mogelijk alleen geholpen om er daadwerkelijk actie voor te ondernemen. Dus hartelijk dank voor je laatste zetje!
‭‭
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Tiberius schreef: 30 nov 2024, 22:17
Ad Anker schreef: 30 nov 2024, 17:45 Al ben ik nog steeds voorstander van het gebruiken van je eigen naam. Ik leg toch in mijn achterhoofd een link tussen anoniem posten en het negende gebod.

Ik begrijp wat je zegt en voel met je mee.
Maar ik wil toch een lans breken voor Refiosi.
In de eerste plaats weet ik wie hij is, geen anoniempje dus.
In de tweede plaats is hij niet zozeer negatief over Post, maar over het feit dat het RD altijd dezelfde set deskundigen raadpleegt, waaronder Post. Dat is toch net iets anders.
Bij teruglezen geef ik je gelijk. Al vind ik het niet geheel positief klinken. Jij kent hem, maar als Post mee zou lezen zou hij hem niet kennen. Ik heb daar dus zo mijn gevoelens over.
Plaats reactie