Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
--
Laatst gewijzigd door Jo-Ann op 08 dec 2009, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarthaMartha
nogal snotterig...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
MM ook wel genaamd De SnotneusMarthaMartha schreef:nogal snotterig...
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- Bert Mulder
- Contacteer:
Have a feeling that one day you are gonna be sorry for this comment....Democritus schreef:MM ook wel genaamd De SnotneusMarthaMartha schreef:nogal snotterig...

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Slijmbal !Democritus schreef:MM ook wel genaamd De SnotneusMarthaMartha schreef:nogal snotterig...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
wacht maar tot hij weer eens verkouden is, de SNOTAAP !!!Bert Mulder schreef:Have a feeling that one day you are gonna be sorry for this comment....Democritus schreef:MM ook wel genaamd De SnotneusMarthaMartha schreef:nogal snotterig...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Volgens mij heb ik behoefte aan een winterslaap.
Stemming: beneden peil.
Stemming: beneden peil.

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Enorm melig 

weer teleurgesteld...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
sterkteMargriet schreef:weer teleurgesteld...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
voorjaarsachtig
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nu alweer zin in de grote schoonmaak? Als je wilt weten op welk adres ik ook alweer woon, hoor ik het wel.henriët schreef:voorjaarsachtig

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
hih, nee heeft niets met schoonmaak te maken hoorvlinder schreef:Nu alweer zin in de grote schoonmaak? Als je wilt weten op welk adres ik ook alweer woon, hoor ik het wel.henriët schreef:voorjaarsachtig
gewoon, ik stel me voor zoals ik me nu voel, dat een dier dat heel de winter op stal stond dolblij de wei inrent..
in die zin dus voorjaarsachtig
Dus bij deze een tip: Zorg dat je voorlopig niet bij Jet in de buurt komt. Een kalf kan dan rare sprongen maken.henriët schreef:hih, nee heeft niets met schoonmaak te maken hoorvlinder schreef:Nu alweer zin in de grote schoonmaak? Als je wilt weten op welk adres ik ook alweer woon, hoor ik het wel.henriët schreef:voorjaarsachtig
gewoon, ik stel me voor zoals ik me nu voel, dat een dier dat heel de winter op stal stond dolblij de wei inrent..
in die zin dus voorjaarsachtig
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:
Dus bij deze een tip: Zorg dat je voorlopig niet bij Jet in de buurt komt. Een kalf kan dan rare sprongen maken.