smile vergeten...Marnix schreef:Het was een geintje

kwisttweldatheteengeintjewas
smile vergeten...Marnix schreef:Het was een geintje
Dat bedoelde ik eigenlijk ookMarnix schreef:Misschien is het wel een teken, dat op het dragen van broeken geen zegen rust
door z'n stomme conclusies waarvan zelfs de grootste leek kan nagaan dat dat gewoon niet kloptMarnix schreef:??? Hoezo dat dan ???*girly* schreef:Het kleine beetje vertrouwen dat ik in m'n huisarts had
Vervelend! Komt er een nieuwe kater of heb je aan demo nu genoegMarthaMartha schreef:Dikkie ... m'n dikke rooie kater ...
Lag dood aan de overkant van de weg.
ja hoor, hij 's dan wel niet rood....JolandaOudshoorn schreef:Vervelend! Komt er een nieuwe kater of heb je aan demo nu genoegMarthaMartha schreef:Dikkie ... m'n dikke rooie kater ...
Triest....., en dat meen ik.MarthaMartha schreef:Dikkie ... m'n dikke rooie kater ...
Dunniejvdg schreef:Triest....., en dat meen ik.MarthaMartha schreef:Dikkie ... m'n dikke rooie kater ...
Ik ken Dikkie en had hem in mijn hart geadopteerd als katerneef.
En hoe is het nu met Dunnie?
Oef. Das balen! (nieuwe halen)Kislev schreef:Alle fietsen.... Vannacht uit de schuur gejat.
vlinder schreef:Oef. Das balen! (nieuwe halen)Kislev schreef:Alle fietsen.... Vannacht uit de schuur gejat.
tssssssssssssLassie schreef:vlinder schreef:Oef. Das balen! (nieuwe halen)Kislev schreef:Alle fietsen.... Vannacht uit de schuur gejat.
jij bent erg....![]()
![]()
![]()
Maar het is zeker balen zeg.
.MarthaMartha schreef:tssssssssssssLassie schreef:vlinder schreef:Oef. Das balen! (nieuwe halen)Kislev schreef:Alle fietsen.... Vannacht uit de schuur gejat.
jij bent erg....![]()
![]()
![]()
Maar het is zeker balen zeg.
(woon je in de grote stad of in een durp? zat de schuur op slot?)