Wat was het ook weer een pleonasme? Net zoals optelefoneren en overnieuw...Kislev schreef:Ook zonder x is het fout. 'niks geen' is namelijk geen goed Nederlands. Als je zegt; 'ik heb niks geen muziek opstaan' zeg je namelijk dat je juist wel muziek op hebt staan.judith schreef:ow...vind je dat erg die x.......vandaag geen nederlands gehad :mrgreen: gisteren ook al niet...ik heb dat uur gemist.......Kislev schreef:hopelijk wel Nederlands. Nix geen: 2 x foei!judith schreef:nix geen muziek op school:
iemand met gym had een hersenschudding..mijn vriendin..moest ik bij blijven:
Welke muziek beluister je nu? [5]
- Christiaan
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Wilma van den Berg
Even tussendoor: Christiaan, wie heb je als afbeelding?Christiaan schreef:Wat was het ook weer een pleonasme? Net zoals optelefoneren en overnieuw...Kislev schreef:Ook zonder x is het fout. 'niks geen' is namelijk geen goed Nederlands. Als je zegt; 'ik heb niks geen muziek opstaan' zeg je namelijk dat je juist wel muziek op hebt staan.judith schreef:ow...vind je dat erg die x.......vandaag geen nederlands gehad :mrgreen: gisteren ook al niet...ik heb dat uur gemist.......Kislev schreef: hopelijk wel Nederlands. Nix geen: 2 x foei!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dat weet je toch wel!Wilma van den Berg schreef:Even tussendoor: Christiaan, wie heb je als afbeelding?Christiaan schreef:Wat was het ook weer een pleonasme? Net zoals optelefoneren en overnieuw...Kislev schreef:Ook zonder x is het fout. 'niks geen' is namelijk geen goed Nederlands. Als je zegt; 'ik heb niks geen muziek opstaan' zeg je namelijk dat je juist wel muziek op hebt staan.judith schreef: ow...vind je dat erg die x.......vandaag geen nederlands gehad :mrgreen: gisteren ook al niet...ik heb dat uur gemist.......
Of opnoteren.Christiaan schreef:Wat was het ook weer een pleonasme? Net zoals optelefoneren en overnieuw...Kislev schreef:Ook zonder x is het fout. 'niks geen' is namelijk geen goed Nederlands. Als je zegt; 'ik heb niks geen muziek opstaan' zeg je namelijk dat je juist wel muziek op hebt staan.judith schreef:ow...vind je dat erg die x.......vandaag geen nederlands gehad :mrgreen: gisteren ook al niet...ik heb dat uur gemist.......Kislev schreef: hopelijk wel Nederlands. Nix geen: 2 x foei!
- jakobmarin
Of uitprinten (printen of uitdraaien)Tiberius schreef:Of opnoteren.Christiaan schreef:Wat was het ook weer een pleonasme? Net zoals optelefoneren en overnieuw...Kislev schreef:Ook zonder x is het fout. 'niks geen' is namelijk geen goed Nederlands. Als je zegt; 'ik heb niks geen muziek opstaan' zeg je namelijk dat je juist wel muziek op hebt staan.judith schreef: ow...vind je dat erg die x.......vandaag geen nederlands gehad :mrgreen: gisteren ook al niet...ik heb dat uur gemist.......
Andre schreef:http://www.youtube.com/watch?v=GM-m11hRuWU
Is de ene leuker als de andere?Andre schreef:http://www.youtube.com/watch?v=GM-m11hRuWU
Dit is ook mooi. Al heb ik daar wat minder waardering voor hoewel iemand terecht opmerkt dat hij op dat moment (van spelen) al ernstig ziek is.
EDIT: Bekijk ook het filmpje over 'Wilt heden nu treden'.
'Ik heb het in gesopen!'
EDIT: Bekijk ook het filmpje over 'Wilt heden nu treden'.

Mooi is dan inderdaad het interviewfragment.Jongere schreef:Dit is ook mooi. Al heb ik daar wat minder waardering voor hoewel iemand terecht opmerkt dat hij op dat moment (van spelen) al ernstig ziek is.
De muziek hadden ze beter achterwege kunnen laten. Asma heeft dat veel beter gespeeld in z'n goede dagen.
Weet ik maar op zo'n leeftijd nog zo te kunnen musciseren dat is wel een grote zegen.Hendrikus schreef:Mooi is dan inderdaad het interviewfragment.
De muziek hadden ze beter achterwege kunnen laten. Asma heeft dat veel beter gespeeld in z'n goede dagen.
Net wat Jongere al aangaf, "hij had zijn eigen stijl".
Dat mis je tegenwoordig wel eens met de hedendaagse organisten.
Maar dat betekend niet dat de hedendaagse organiten minder zijn.