Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
- Christiaan
en ze zijn allemaal donkerblauw :mrgreen:caprice schreef:Hij ziet er zo goed als hetzelfde uit (op een paar details na) als die ik al had, met als verschil dat het een diesel is.
Dus nu heb ik een benzine 1.8 (model 190) voor de korte afstanden, en een diesel (ook 190) voor de afstanden van méér dan 15 km.
- JolandaOudshoorn
mmm eerlijk gezegd vraag ik me af of het wel allemaal zo verantwoord is, dat hele autobezitHendrikus schreef:en ze zijn allemaal donkerblauw :mrgreen:caprice schreef:Hij ziet er zo goed als hetzelfde uit (op een paar details na) als die ik al had, met als verschil dat het een diesel is.
Dus nu heb ik een benzine 1.8 (model 190) voor de korte afstanden, en een diesel (ook 190) voor de afstanden van méér dan 15 km.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dit wel, want ik heb dus 2 precies dezelfde. Daarvan maak ik één goede door wat onderdelen om te ruilen (wielen, interieur en plaatwerk e.d.), en de oude die ik al had verkoop ik dan weer. Maar die ziet er dan níet zo mooi meer uit. :roll: Wel technisch en motorisch, maar optisch niet zo.JolandaOudshoorn schreef:mmm eerlijk gezegd vraag ik me af of het wel allemaal zo verantwoord is, dat hele autobezitHendrikus schreef:en ze zijn allemaal donkerblauw :mrgreen:caprice schreef:Hij ziet er zo goed als hetzelfde uit (op een paar details na) als die ik al had, met als verschil dat het een diesel is.
Dus nu heb ik een benzine 1.8 (model 190) voor de korte afstanden, en een diesel (ook 190) voor de afstanden van méér dan 15 km.Maar ja, ze zijn wel makkelijk
De diesel is ook zeer goed onderhouden, maar heeft reeds bijna 10 keer de omtrek van de aarde afgelegd, en motorisch nog als nieuw. maar bijvoorbeeld de bestuurdersstoel is ook versleten.
Was dus meer als grapje bedoeld.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
InternetPlus-bellen.......scheelt weer op de totale kosten p.m.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
zaterdag naar Loods 5 geweest (in Sliedrecht) Daar was een geweldige houten bakfiets (voor kinderen, een loopfietsje) Mijn dochter was er zo leuk mee aan het fietsen dat we hem uiteindelijk mee naar huis genomen hebben. (verwennen we haar nu
: ) verder een tafelkleed, fotoalbum, wat kraamcadeautjes, rolgordijn.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
een botsing
:
Moest vanmorgen naar een intakegesprek voor therapie
ik rijd de afrit af (barneveld) en ik moet remmen
nu hadden we inmiddels een afspraak staan bij de garage omdat de remmen soms niet helemaal goed werkten. Je moest dan erg hard doortrappen voordat hij reageerde.
Ineens merkte ik dat de remmen helemaal niet reageren en met een behoorlijke snelheid (60?) rijd ik op de auto voor mij die vervolgens de auto voor hem raakte.
dat was niet leuk
:
onze auto zit behoorlijk in elkaar, de auto voor mij ook, die auto daarvoor had een deuk in zijn nummerbord.
Maar ik ben er nog!
:

Moest vanmorgen naar een intakegesprek voor therapie
ik rijd de afrit af (barneveld) en ik moet remmen
nu hadden we inmiddels een afspraak staan bij de garage omdat de remmen soms niet helemaal goed werkten. Je moest dan erg hard doortrappen voordat hij reageerde.
Ineens merkte ik dat de remmen helemaal niet reageren en met een behoorlijke snelheid (60?) rijd ik op de auto voor mij die vervolgens de auto voor hem raakte.
dat was niet leuk

onze auto zit behoorlijk in elkaar, de auto voor mij ook, die auto daarvoor had een deuk in zijn nummerbord.
Maar ik ben er nog!

- JolandaOudshoorn