Wat voor auto rijden wij?

jvdg

Bericht door jvdg »

caprice schreef:
Kaw schreef:Mercedessen (Niet die 190 dingen waar ik in heb gereden, die rijden als dode paarden) rijden wel fijn
Wat voor een motor lag daarin dan?
Ik heb nu een 2.0 diesel erbij gekocht, maar voor huidige maatstaven is hij ondergemotoriseerd. De meesten van dat model hebben ook geen vijfde versnelling. Trekt hij toch niet.
De afgelopen 17 jaren heb ik in een drietal MB's gereden.
230,180 en zo.
Die "dood paard" ervaringen heb ik niet gehad.
Wel het gevoel van degelijkheid, en vooral: Wat zijn dit goedkope auto's.
Voorwaarde is wel, dat je er lang genoeg in rijdt.
mentos

Bericht door mentos »

Ik ben 16 en rijd brommobiel... een rode Ligier!!
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
vlinder

Bericht door vlinder »

mentos schreef:Ik ben 16 en rijd brommobiel... een rode Ligier!!
cool heb ik ook veel in gereden. Ow heerlijk en dan die automobilisten die eigenlijk wel willen inhalen, maar het net niet halen voor de bocht. Aan de andere kant: als je zelf autorijd en er zit zo'n kar voor je denk je ook weleens: die moeten ze ook nog eens verbieden! :x :wink:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
mentos

Bericht door mentos »

vlinder schreef:
mentos schreef:Ik ben 16 en rijd brommobiel... een rode Ligier!!
cool heb ik ook veel in gereden. Ow heerlijk en dan die automobilisten die eigenlijk wel willen inhalen, maar het net niet halen voor de bocht. Aan de andere kant: als je zelf autorijd en er zit zo'n kar voor je denk je ook weleens: die moeten ze ook nog eens verbieden! :x :wink:
als ik m'n rijbewijs heb, ja, dán mogen ze het verbieden :mrgreen:
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Rens

Bericht door Rens »

mentos schreef:
jaja, je zult invalide zijn, en op zo'n wagentje zijn aangewezen voor je vervoer.............een Canta of welk ander invalide-auto'tje dan ook..........dan ook maar voor hén gaan verbieden, of alleen verbieden voor hén die níét invalide zijn om in zo'n wagentje te rijden???

zeg het maar................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
mentos

Bericht door mentos »

Rens schreef:
mentos schreef:
jaja, je zult invalide zijn, en op zo'n wagentje zijn aangewezen voor je vervoer.............een Canta of welk ander invalide-auto'tje dan ook..........dan ook maar voor hén gaan verbieden, of alleen verbieden voor hén die níét invalide zijn om in zo'n wagentje te rijden???

zeg het maar................
Uiteraard meende ik dat niet :mrgreen: :!: :!:
Een eventueel verbod van de overheid voor jongeren <18 om in zo'n wagentje te rijden zou ik goed kunnen begrijpen. De wegen worden alleen maar voller :) en voor automobilisten zijn brommobielen een grote bron van ergernis :) . M.i. zou er dan inderdaad een uitzondering moeten worden gemaakt voor, zoals u al noemde, invaliden, en ook voor anderen die geen auto kunnen/mogen besturen, waaronder slechtzienden, ouderen etc, kortom, mensen die idd op zo'n wagentje aangewezen zouden zijn voor hun vervoer.
Wel vind ik dat ook zij, evenals jongeren, een bromfietsrijbewijs zouden moeten halen om hierin te mogen rijden, om o.a. brommobielen die keren op de snelweg :mrgreen: te voorkomen.
Jaap.Wim

Bericht door Jaap.Wim »

Momenteel nog een Peugeot 106. Rijd lekker alleen is niet supervlot. Voor een volgende auto zit ik wel te denken tussen meer comfort of gewoon meer PK's. Een 106 Sport is mooi maar net zoveel pk als degene die ik nu heb (dus erg traag). Misschien een mooie Vanquish, 0-100 in 4.5sec. :mrgreen:
Lassie

Bericht door Lassie »

De mitsubitsi lancer stationwagen

Afbeelding

En een Yamaha

Kan niet zo gauw een foto van dezelfde motor vinden, maar deze lijkt er wel heel veel op, alleen is de kleur van de motor rood. Maar zo ziet die er ongeveer uit.

Afbeelding
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

volkswagen polo, 10 jaar oud
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Degelijke Duitse TDI
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Motor jij ook, Lassie? Leuk.
Alhoewel ik die Yamaha geen uitgesproken vrouwenmotor vind.
Lassie

Bericht door Lassie »

Tiberius schreef:Motor jij ook, Lassie? Leuk.
Alhoewel ik die Yamaha geen uitgesproken vrouwenmotor vind.
nee die yamaha is van m'n vriend.

Ik heb nog geen motor rijbewijs. Wil die ik wel gaan halen!
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

dit rijdt Jackie (en ik ook, als het gezin meegaat, de 'familycar' dus):

Afbeelding

En dit rijd ik:Afbeelding
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gian

Bericht door Gian »

Bert denkt ook; met grote foto's lijkt het nog wat :lol:
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Gian schreef:Bert denkt ook; met grote foto's lijkt het nog wat :lol:
Nou, het is nu eenmaal, die wagens zijn een beetje groot voor Nederlandse begrippen.

Hoewel het meer mijn (tekort aan) technische kennis is waarom ze hier zo groot staan...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Plaats reactie