2011 schreef:Jantje schreef:Erskinees schreef:Een toespraak houd je namens de plaatselijke kerken. Een heel verhaal over de noodzaak van een of ander historisch onderzoek over ‘53 is op dat moment dus niet gepast. Wat heeft een OGGIN Kinderdijk nou te maken met een historisch onderzoek?
Daarom was het verstandiger geweest als ds. R. Bakker de toespraak had gedaan. Ik vermoed dat daarin meer liefde en eensgezindheid naar voren was gekomen als de toespraak van ds. Van der Tang, die een vervelende en ongemakkelijke dissonant was op deze indrukwekkende avond.
Ik erger mij wezenloos aan je ongefundeerde opmerking. Je trek het totaal uit zijn verband. En je stookt continu richting ggin. BAH!!!
Wel nee, ik heb grote achting voor de predikanten Krijgsman, Roos en Weststrate. Dus dat is een valse beschuldiging.
Het gaat niet om de persoon, maar om hetgeen de persoon zei. Dat is hoogst kwalijk. Ik heb het van meerdere mensen gehoord, dat dit op een intrededienst niet gepast was. Tussen de GG en de OGGiN spelen kwesties over scheuringen minder. Vandaar mijn opmerking over ds. Bakker.