Ik weet niet of je spreekt voor Schrift en Belijdenis. Misschien dat je eens in moet gaan op de vraag van @Modesto! Je roept altijd op of we het nog opmerken en dan?-DIA- schreef:Vraagje: Is het nu de bedoeling dat ik me weer moet verantwoorden om wat ik zei?
(PS iedereen zal hopelijk kunnen begrijpen dat dit forum me soms meer een blok aam jet been wordt als je je voor het spreken naar Schrift en Belijdenis steeds moet verantwoorden)
Curatorium Ger. Gem. / Ger. Gem. in Ned (discussie)
Re: RE: Re: Curatorium Ger. Gem. / Ger. Gem. in Ned (discussie)
Re: Curatorium Ger. Gem. / Ger. Gem. in Ned (discussie)
Ik doe een beroep op de moderatoren of ze, als vrijwel ieder jaar, weer als eersten de complete goede namen e.d. doorgeven van degenen die toegelaten worden vanaf komende dinsdag door het curatorium van de Ger. Gem., als dat het geval mag zijn. Dan hoef je niet allerlei andere sites na te lopen. Jullie staan bij mij hoog aangeschreven met de berichtgeving dienomtrent: zakelijk, snel en doeltreffend! Ga zo door in de rubriek Curatorium Ger. Gem. reële zaken of iets dergelijks, die waarschijnlijk vanaf D. V. a.s. maandag hier weer te zien zal zijn!
Als ons een naam ter ore komt zullen we dat ordentelijk vermelden. Verder hebben wij geen hotline met de Boezemsingel en zien we het ook niet als onze kerncompetentie om 'de eerste' te willen zijn.
Wat heeft het voor meerwaarde om het direct te weten dat er iemand is aangenomen?
Weinig, maar het is ook weer niet heel vreemd in deze tijd. Nieuws willen we snel weten. Zolang het gewoon om de feiten gaat, vind ik dat ook wel normaal. Speculaties erover vind ik wel fout.Martijn schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om het direct te weten dat er iemand is aangenomen?
Zo langzamerhand denk ik dat de GG maar een ander systeem moet gaan hanteren. Het systeem van iedereen houdt zijn mond dicht en aan het eind van de dagen dat het curatorium vergadert, dan doet het curatorium mededeling.eilander schreef:Weinig, maar het is ook weer niet heel vreemd in deze tijd. Nieuws willen we snel weten. Zolang het gewoon om de feiten gaat, vind ik dat ook wel normaal. Speculaties erover vind ik wel fout.Martijn schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om het direct te weten dat er iemand is aangenomen?
Deze 'gekte' is binnen de GG helemaal uit de hand gelopen.
-
Een ding wat ik geleerd heb sinds ik in de GG zit is dat de gemiddelde GG'er echt ontzettend fan is van het kerkverband. Ze kunnen uren praten over nieuwe gallerijen, orgels, dominee's en ledentallen.
Maar de curatoriumgekte is logisch. Je kerkverband heeft weinig dominee's, grote kans dat je gemeente vacant is. Wanneer er dan nieuwe studenten komen zorgt dat voor deze kerkfans als iets nieuwswaardig. Dat lijkt me vanzelfsprekend. Zelfs ik ben wel benieuwd. En het mooie aan het internet is dat je zulke nieuwswaardigheden gelijk mee kunt delen.

Maar de curatoriumgekte is logisch. Je kerkverband heeft weinig dominee's, grote kans dat je gemeente vacant is. Wanneer er dan nieuwe studenten komen zorgt dat voor deze kerkfans als iets nieuwswaardig. Dat lijkt me vanzelfsprekend. Zelfs ik ben wel benieuwd. En het mooie aan het internet is dat je zulke nieuwswaardigheden gelijk mee kunt delen.
Voorzover mij bekend is de gekte er alleen hier.
Mwah, twitter, mails ....... telefoontjes naar personen met de vraag of hij nu was aangenomen of aangewezen ..... etc. Paar jaar terug merkte ik op mijn werk hoe zenuwachtig GG collega's waren .. is er al iemand aangenomen? Bij welke letter zijn we? etc etc.refo schreef:Voorzover mij bekend is de gekte er alleen hier.
- Johann Gottfried Walther
U wilt RF te uniek maken. Kijk maar hoe vaak RF wordt geraadpleegd op dagen dat het curatorium vergaderd.refo schreef:Voorzover mij bekend is de gekte er alleen hier.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Dat klopt. Curatoriumdagen zijn piekdagen qua aantal bezoekers.Johann Gottfried Walther schreef:U wilt RF te uniek maken. Kijk maar hoe vaak RF wordt geraadpleegd op dagen dat het curatorium vergaderd.refo schreef:Voorzover mij bekend is de gekte er alleen hier.
En niet te vergeten de Duikenburgse dagen natuurlijk.
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
Nee dan zou het nog meevallen. Ik heb wel eens bij een klant gezeten juist in die tijd en daar konden mensen minder goed werken erdoor... Het kan ook van de lichte verhoging gekomen zijn.refo schreef:Voorzover mij bekend is de gekte er alleen hier.
Graag!-DIA- schreef:Vraagje: Is het nu de bedoeling dat ik me weer moet verantwoorden om wat ik zei?
(PS iedereen zal hopelijk kunnen begrijpen dat dit forum me soms meer een blok aam jet been wordt als je je voor het spreken naar Schrift en Belijdenis steeds moet verantwoorden)
Dus u vindt dat een groep forummers, waar ik waarschijnlijk ook onder val, niet naar Schrift en belijdenis spreekt