Gefelie [2]
Re: Gefelie
Jean, gefeliciteerd!
JEAN:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:JEAN:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
dank u dank uSchemerlichtje schreef:Ber10 (alsnog) en Sweelinck: beide van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en Gods zegen voor het toekomende!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Jongste dochter Helma:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Jean:

!!!helma schreef:Jean:
Je leeftijd kruipt steeds dichter naar de helft van je gewicht..

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
gefeliciflapstaart benjamina~!Orchidee schreef:Jongste dochter Helma:
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Luther schreef:Jean:
Je leeftijd kruipt steeds dichter naar de helft van je gewicht..![]()

Jean, en natuurlijk je gehele gezin, van harte gefeliciteerd.
Gods Zegen en bijstand toegewenst voor het komende jaar en en de jaren daarna!
-
...hier sluiten we ons helemaal bij aan!jvdg schreef:Luther schreef:Jean:
![]()
![]()
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Mag ik me hierbij ook aansluiten? Van harte Jean .......Schemerlichtje schreef:...hier sluiten we ons helemaal bij aan!jvdg schreef:Luther schreef:Jean:
![]()
![]()
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Jean: Van harte gefeliciteerd en Gods zegen in je nieuwe levensjaar...wat de toekomst brengen moge........
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Jean: Van harte gefeliciteerd en Gods zegen in je nieuwe levensjaar...wat de toekomst brengen moge........
!!!huisman schreef:Jean: Van harte gefeliciteerd en Gods zegen in je nieuwe levensjaar...wat de toekomst brengen moge........
is-tie al zo oud??Luther schreef: !!!