Wanneer je mij eenzijdig vindt, is dit natuurlijk geen reden om hetgeen ik gezegd heb te verdraaien.Framboos schreef:Dat komt omdat je stelselmatig een eenzijdig licht werpt op de vermeende nadelen van het vaccin.Valcke schreef:Blijf graag bij wat ik werkelijk geschreven heb. De situatie ligt voor kwetsbaren anders dan voor het gros van de bevolking... Het helpt niet om een karikatuur te maken van de ander.Framboos schreef:Fel tegen het boostervaccin...
Dit is een heel vreemde gedachte van je. Ik ben altijd tegen massavaccinatie geweest en dat heb ik al zeker vanaf het begin van de vaccinaties hier aangegeven.Wat me overigens opvalt, is dat je veel meer stelling neemt tegen het vaccin, sinds de discussie in de politiek over 2G. Als de 2G er niet was en er geen voordelen waren voor gevaccineerden, zou je dan ook tegen 'massavaccinatie ' zijn?
Wel is het zo dat het fanatisme waarmee massavaccinatie door overheden ingezet wordt - en steeds meer verplicht - een reden is om er nog duidelijker dan voorheen stelling tegen te nemen. Zeker nu ook blijkt dat de vaccins minder langdurig werken dan eerder gehoopt. M.i. is het heel legitiem om gezien deze ontwikkelingen een duidelijk tegengeluid te laten horen.
Dit doe ik niet, dus suggereer dat niet! Zeventig-plus (misschien ook een deel van de zestigers) zou ik wel als kwetsbaar willen beschouwen. Daarnaast specifieke groepen ongeacht leeftijd. Maar dus niet de hele groep 12-60 jaar waarvoor inenting nu wel plaatsvindt.Overigens, je doet alsof de kwetsbaren een heel kleine groep zijn tov 'het gros' van de bevolking.