Ik vind dat dan eigenlijk het foto gedeelte wel afgeschermd moet worden, zoals ik al eerder gezegd heb. Heb er niet direct behoefte aan dat het gewoon voor iedereen toegankelijk is. Dan maakt het ook niet meer zo uit of het nou hier of op rf hyves staat.
Ichtus schreef:Ik vind dat dan eigenlijk het foto gedeelte wel afgeschermd moet worden, zoals ik al eerder gezegd heb. Heb er niet direct behoefte aan dat het gewoon voor iedereen toegankelijk is. Dan maakt het ook niet meer zo uit of het nou hier of op rf hyves staat.
Kun je die foto's niet kwijt op zo'n speciale fotodump-site? Die schijnen er ook te zijn in de smaak 'alleen toegankelijk voor leden', maar vraag me niet naar details. Zo geod ben ik ook weer niet met dit spul.
Oke, ik ben weer een avondje niet aanwezig en er wordt gelijk een hele takenlijst voor mij gemaakt
Ik ga nu:
- mensen toevoegen (wat ik volgens mij afgelopen zaterdag ook al heb gedaan, maar misschien hebben sommige mensen dat niet door. ik meen Ria al toegevoegd te hebben?)
- de hyves foto's alleen beschikbaar stellen voor de leden van de RF hyve EDIT: dit blijkt niet mogelijk, ik kan kiezen om alle inhoud alleen voor leden beschikbaar te maken, maar blijkbaar horen foto's daar niet bij?
Nog meer vragen?
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:Oke, ik ben weer een avondje niet aanwezig en er wordt gelijk een hele takenlijst voor mij gemaakt
Ik ga nu:
- mensen toevoegen (wat ik volgens mij afgelopen zaterdag ook al heb gedaan, maar misschien hebben sommige mensen dat niet door. ik meen Ria al toegevoegd te hebben?)
- de hyves foto's alleen beschikbaar stellen voor de leden van de RF hyve EDIT: dit blijkt niet mogelijk, ik kan kiezen om alle inhoud alleen voor leden beschikbaar te maken, maar blijkbaar horen foto's daar niet bij?
Nog meer vragen?
Volgens mij kun je het voor iedere rubriek apart instellen , dus ook foto, s alleen voor leden..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
hmprff schreef:Oke, ik ben weer een avondje niet aanwezig en er wordt gelijk een hele takenlijst voor mij gemaakt
Ik ga nu:
Nog meer vragen?
Volgens mij kun je het voor iedere rubriek apart instellen , dus ook foto, s alleen voor leden..
Yep, want toen ik nog geen lid was van de RF hyve, kon ik wel de ledenfoto zien ( avatar, zeg maar...), maar verder geen foto's van de meeting enzo...
Nu ik lid geworden ben, mag ik wel de meetingfoto's zien
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ga nu:
Nog meer vragen?
Ik heb gisteren gekeken (misschien nu wel) maar toen stond Ria er echt nog niet op.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik ga nu:
Nog meer vragen?
Ria staat er nog niet op
Ze is al heel beledigd
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Daarom heb ik heb ook nog steeds, ook alheb ik 2 weken geleden mijn burgerlijke status geupdate naar getrouwd, laatst voor het eerst in 3 jaar mijn status aangepast enz. Toch wel handig voor vrienden volgen, hun foto's bekijken enz.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."