Wist je dat......
Re: Wist je dat......
... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?

Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?
en gewonnen...
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Nee, ze maakten wel meteen een doelpunt (ik niet, hoor), maar hoe het is afgelopen, weet ik niet.huisman schreef:Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?
en gewonnen...
Misschien kom je dat de komende nacht te weten..Afgewezen schreef:Nee, ze maakten wel meteen een doelpunt (ik niet, hoor), maar hoe het is afgelopen, weet ik niet.huisman schreef:Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?
en gewonnen...
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Komt wellicht doordat je er zoveel aan denkt en er waarschijnlijk veel mee bezig bent.Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?
- JolandaOudshoorn
Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Daar droomde ik als kind ook altijd van..Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?

Ik zou zeggen: bel even. Er zitten nog twee wedstrijden aan te komen. :evilBJD schreef:Daar droomde ik als kind ook altijd van..Afgewezen schreef:... ik vannacht droomde dat ik in het Nederlands elftal moest spelen?
En het lijkt me nog een fantastische ervaring
![]()
...dat we net een regendansje hebben gedaan- met mn moeder zusje en broertje 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
het hier stevig begint te onweren
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aha! Hier heel zachtjes! maar regenen doet het hier wel!Lourens schreef:het hier stevig begint te onweren

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Het plenst nu hier. Zit onder de partytent, heerlijk/
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
... het hier vollop zon is met een lekker fris windje.
haha, hier, iets verderop (?) flinke regen en onweersbuien. Lekker, wordt het wat minder benauwd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hier ook, lekkere druppels, maar geen onweder, gelukkig.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon