Ik zal je eerlijk zeggen dat het niet precies weet. Het klinkt wel eigentijds. Lekker ontspannen, dat is wat ik er onder versta...albion schreef:Mister schreef:Chillen!
Kan je me eens uitleggen wat dat nu precies is?
Mijn zoon doet niet anders.

Ik zal je eerlijk zeggen dat het niet precies weet. Het klinkt wel eigentijds. Lekker ontspannen, dat is wat ik er onder versta...albion schreef:Mister schreef:Chillen!
Kan je me eens uitleggen wat dat nu precies is?
Mijn zoon doet niet anders.
Ach ja, hier een nat regenpak...lang geleden dat-ie zo nat was en de post trouwens ook...Lassie schreef:2 keer een natpak opgelopen.
Ik blijf vandaag maar eens lekker binnen en als ik toch weg gaan pak ik de auto wel.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Helma!! Ik mis jehelma schreef:vanmorgen begonnen met de Bijbelles die mijn zus aan haar kinderen gaf (Ze doet home-schooling)
Nu zijn de kinderen zelfstandig hun schoolwerk aan t doen achter de laptop
M'n zus gaat zo de laatste hand leggen aan een opdracht voor een cursus en ik ga 1 boekenkast uitzoeken![]()
Alles op alfabetische volgorde zetten en de evt. dubbele eruithalen.
Het is al een uurtje aan t sneeuwen....
MarthaMartha schreef:heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Helma!! Ik mis jehelma schreef:vanmorgen begonnen met de Bijbelles die mijn zus aan haar kinderen gaf (Ze doet home-schooling)
M'n zus gaat zo de laatste hand leggen aan een opdracht voor een cursus en ik ga 1 boekenkast uitzoeken![]()
Democritus schreef:MarthaMartha schreef:heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Helma!! Ik mis jehelma schreef:vanmorgen begonnen met de Bijbelles die mijn zus aan haar kinderen gaf (Ze doet home-schooling)
Mister schreef:Democritus schreef:MarthaMartha schreef:heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Helma!! Ik mis jehelma schreef:vanmorgen begonnen met de Bijbelles die mijn zus aan haar kinderen gaf (Ze doet home-schooling)
![]()