Haha nee...Tiberius schreef:Was het soms een wit paard?

Haha nee...Tiberius schreef:Was het soms een wit paard?
Is het dan niet handiger om de tekening op een grotere scanner te scannen? Mensen die in het onderwijs werken kunnen meestal wel gebruikmaken van zo'n apparaat.-DIA- schreef:Haha nee...Tiberius schreef:Was het soms een wit paard?
Wat je evt. kan proberen, DIA, is om in plaats van te scannen, een foto te maken van de tekening. Dan heb je hem in 1 stuk en hoef je niet te plakken; hooguit de randen wat bij te schaven.-DIA- schreef:Weer een vraag.
Ik heb een tekening van een kind gescand.
Het was een groot formaat en paste niet onder de scanner.
Heb hem in delen gescand.
daarna aaneen geplakt en wat bewerkt.
Het is aardig gelukt, en het kind zou er blij mee zijn.
Over zulke apparatuur beschik ik helaas niet.Zita schreef:Is het dan niet handiger om de tekening op een grotere scanner te scannen? Mensen die in het onderwijs werken kunnen meestal wel gebruikmaken van zo'n apparaat.-DIA- schreef:Haha nee...Tiberius schreef:Was het soms een wit paard?
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe groot de poster gaat worden, maar anders ga je de knip-en-plakranden best wel zien, vrees ik.
knap werk!-DIA- schreef:Over zulke apparatuur beschik ik helaas niet.Zita schreef:Is het dan niet handiger om de tekening op een grotere scanner te scannen? Mensen die in het onderwijs werken kunnen meestal wel gebruikmaken van zo'n apparaat.-DIA- schreef:Haha nee...Tiberius schreef:Was het soms een wit paard?
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe groot de poster gaat worden, maar anders ga je de knip-en-plakranden best wel zien, vrees ik.
Ik heb de tekening in drie delen ingescand, de randjes had ik vervaagd, en zo
wat overlapt, zodat de 'naden' niet echt opvallen.
Ja, dat meiske kan tekenen he!Hendrikus schreef:knap werk!-DIA- schreef:Over zulke apparatuur beschik ik helaas niet.Zita schreef: Is het dan niet handiger om de tekening op een grotere scanner te scannen? Mensen die in het onderwijs werken kunnen meestal wel gebruikmaken van zo'n apparaat.
ik bedoelde eigenlijk meer jouw knip- en plakwerk, DIA-DIA- schreef:Ja, dat meiske kan tekenen he!Hendrikus schreef:knap werk!-DIA- schreef:Over zulke apparatuur beschik ik helaas niet.Zita schreef: Is het dan niet handiger om de tekening op een grotere scanner te scannen? Mensen die in het onderwijs werken kunnen meestal wel gebruikmaken van zo'n apparaat.
Maar laten we eerlijk zijn, het tekenwerk is een stuk knapper!Hendrikus schreef:ik bedoelde eigenlijk meer jouw knip- en plakwerk, DIA-DIA- schreef:Ja, dat meiske kan tekenen he!Hendrikus schreef:knap werk!-DIA- schreef:
Over zulke apparatuur beschik ik helaas niet.
Dank voor het meedenken!ejvl schreef:Op de site van de fabrikant kun je een besturingsprogramma voor audio downloaden. Ergens bij support/drivers/downloads. Deze installeren en het zou beter moeten gaan.
Is driver hetzelfde als stuurprogramma? Waar zou ik dat oude programma kunnen vinden? Ook via configuratiescherm/geluid krijg ik de melding dat er geen audio-apparaat is geinstalleerd.Tiberius schreef:Probeer eens om de huidige driver helemaal te de-installeren. Daarna opnieuw opstarten en de nieuwste driver (die je net gedownload hebt) installeren. Daarna weer opnieuw opstarten en kijken of het werkt.
Er worden op 16-11 5 beveiligings-updates weergegeven. Er staat niet bij welke betrekking hebben op audio. Hoe kan ik dat weten dan?Als dat niet werkt, kan je eens bij de geinstalleerde programma's kijken of er recent een Windows update is uitgevoerd met betrekking tot de audio. Zo ja, kan je die eens de-installeren.
Begin even met aangeven, welke windows versie je hebt.Jo-Ann schreef:Is driver hetzelfde als stuurprogramma? Waar zou ik dat oude programma kunnen vinden? Ook via configuratiescherm/geluid krijg ik de melding dat er geen audio-apparaat is geinstalleerd.Tiberius schreef:Probeer eens om de huidige driver helemaal te de-installeren. Daarna opnieuw opstarten en de nieuwste driver (die je net gedownload hebt) installeren. Daarna weer opnieuw opstarten en kijken of het werkt.
Er worden op 16-11 5 beveiligings-updates weergegeven. Er staat niet bij welke betrekking hebben op audio. Hoe kan ik dat weten dan?Als dat niet werkt, kan je eens bij de geinstalleerde programma's kijken of er recent een Windows update is uitgevoerd met betrekking tot de audio. Zo ja, kan je die eens de-installeren.
Drivers is inderdaad hetzelfde als stuurprogramma.Jo-Ann schreef:Is driver hetzelfde als stuurprogramma? Waar zou ik dat oude programma kunnen vinden?Tiberius schreef:Probeer eens om de huidige driver helemaal te de-installeren. Daarna opnieuw opstarten en de nieuwste driver (die je net gedownload hebt) installeren. Daarna weer opnieuw opstarten en kijken of het werkt.
Dat klopt wel, ja.Jo-Ann schreef:Ook via configuratiescherm/geluid krijg ik de melding dat er geen audio-apparaat is geinstalleerd.
Er worden op 16-11 5 beveiligings-updates weergegeven. Er staat niet bij welke betrekking hebben op audio. Hoe kan ik dat weten dan?[/quote]Als dat niet werkt, kan je eens bij de geinstalleerde programma's kijken of er recent een Windows update is uitgevoerd met betrekking tot de audio. Zo ja, kan je die eens de-installeren.