DIEP IN DE BOSSEN???????Adorote schreef:Met een Spaanse waaier voor het gezicht en die heen en weer bewegen ,daarbij een glas ijskoude witte wijn moet het toch enigzins dragenlijk worden in dat huis diep in de bossen . :!: 8)
zie DIT maar eens:

DIEP IN DE BOSSEN???????Adorote schreef:Met een Spaanse waaier voor het gezicht en die heen en weer bewegen ,daarbij een glas ijskoude witte wijn moet het toch enigzins dragenlijk worden in dat huis diep in de bossen . :!: 8)
H'm, dat gaat al aardig in de richting van een kas ja, da's echt niet fijn met dit weerRens schreef:Houten huis met stalen dakplaten.............zegt je dat genoeg?? Nadere info: het is de bovenbouw van een grote kalverenstal, dus de zon heeft aan álle kanten vrij spel op het dak!!!Corydoras schreef:... ik me al verschillende keren heb afgevraagd waarom bij jullie de ramen bij deze hitte overdag altijd open zijn. Probeer 's avonds laat tot 's ochtends vroeg, wanneer het nog enigszins koel is, te luchten, maar doe ze daarna dicht. Je haalt alleen maar warmte binnen.Rens schreef: ......het nu hier in de kamer 32,5 graden is, met álle ramen wagenwijd tegenelkaar open......................???
Tenzij je in een kas woont natuurlijk
Door de ramen open te zetten proberen we nog IETS aan "luchtverplaatsing" ofwel dat kleine beetje wind dát er is in huis te krijgen ter verkoeling...............de ramen blijven overigens 24 uur per dag openstaan, tenzij de buitentemperatuur onder de 20 graden zakt overdag.
Rens schreef:......we het in Nederland nog zeker t/m woensdag héél warm hebben???
......de verwachting t/m woensdag is: elke dag een max. temp. van rond de 29 á 30 graden, bij windkracht 2, met 55% kans op heel lichte neerslag
.......ik het hélémáál NIET leuk vindt, omdat ik het, vanaf ontwaken totaan in slaap vallen, dan stikkensbenauwd heb?
.......niemand raar hoeft op te kijken als ik ineens op de longafdeling kom te liggen aan het zuurstof, zo'n 10 dagen lang, ,met dit weer?
BJD schreef:Ik mij dan wel verbaas dat op (eerdere) foto's van jullie weblog de asbakken en pakkies shag me om de oren vliegen :roll:Rens schreef:......we het in Nederland nog zeker t/m woensdag héél warm hebben???
......de verwachting t/m woensdag is: elke dag een max. temp. van rond de 29 á 30 graden, bij windkracht 2, met 55% kans op heel lichte neerslag
.......ik het hélémáál NIET leuk vindt, omdat ik het, vanaf ontwaken totaan in slaap vallen, dan stikkensbenauwd heb?
.......niemand raar hoeft op te kijken als ik ineens op de longafdeling kom te liggen aan het zuurstof, zo'n 10 dagen lang, ,met dit weer?
Adorote schreef:BJD schreef:Ik mij dan wel verbaas dat op (eerdere) foto's van jullie weblog de asbakken en pakkies shag me om de oren vliegen :roll:Rens schreef:......we het in Nederland nog zeker t/m woensdag héél warm hebben???
Roken is inderdaad niet verstandig,maar vind het zeer onkies om iemand die open is en wat laat zien van zijn/haar priveleven de maat gaat nemen.En zou je willen vermanen (mooi woord eigenlijk zit ook iets milds in) doe dat dan in een prive bericht,plus dat Rens en Maria hun eigen verantwoordelijkheid hebben waar een ander niet in hoort te treden .
ik heb bjd eea via pb uitgelegd...............jvdg schreef:Ik zag liever dat je je verbazing via PB naar Rens ventileerde.BJD schreef:Ik mij dan wel verbaas dat op (eerdere) foto's van jullie weblog de asbakken en pakkies shag me om de oren vliegen :roll:
.
jvdg schreef:Ik zag liever dat je je verbazing via PB naar Rens ventileerde.BJD schreef:Ik mij dan wel verbaas dat op (eerdere) foto's van jullie weblog de asbakken en pakkies shag me om de oren vliegen :roll:
Bovendien kunnen er andere redenen zijn waarom het een en ander jou om de oren vloog.
... ik me hierbij volledig aansluit?myster schreef:... dat ik blijkbaar net zo "zwak" ben als Rens?:
... ik dus ook medicijnen tegen astma heb, maar de dagelijkse dosis nicotine niet kan weerstaan?
... ik al weet dat dit geen goede combinatie is: medicijnen en roken?
... ik dus weer eens een poging aan het ondernemen ben om te stoppen?
... ik dus ook met Rens meevoel?
... ik hem veel sterkte wens?
- ik ook een stevige roker was ( 4 pakjes shag in de week) ondanks mijn astmatische bronchitis .myster schreef:... dat ik blijkbaar net zo "zwak" ben als Rens?:
... ik dus ook medicijnen tegen astma heb, maar de dagelijkse dosis nicotine niet kan weerstaan?
... ik al weet dat dit geen goede combinatie is: medicijnen en roken?
... ik dus weer eens een poging aan het ondernemen ben om te stoppen?
... ik dus ook met Rens meevoel?
... ik hem veel sterkte wens?