Kinderpraat

Gian

Re: Kinderpraat

Bericht door Gian »

Ps 8:2 Uit den mond der kinderkens en der zuigelingen hebt Gij sterkte gegrondvest, om Uwer tegenpartijen wil, om den vijand en wraakgierige te doen ophouden.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Op vakantie in Noorwegen moesten we een avondje oppassn op het neefje en nichtje van mijn vriendin. Tijdens het avondgebedje zegt het nichtje: Heere dank u wel dat ik morgen bij de blauwe winkel met de gele letters mag gaan spelen.. (IKEA :OO3 )
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Droelie schreef:Op vakantie in Noorwegen moesten we een avondje oppassn op het neefje en nichtje van mijn vriendin. Tijdens het avondgebedje zegt het nichtje: Heere dank u wel dat ik morgen bij de blauwe winkel met de gele letters mag gaan spelen.. (IKEA :OO3 )
Ergens voor danken wat nog komen moet :quoi Wie weet komt het wel niet eens.
*girly*

Bericht door *girly* »

Gijs83 schreef:
Droelie schreef:Op vakantie in Noorwegen moesten we een avondje oppassn op het neefje en nichtje van mijn vriendin. Tijdens het avondgebedje zegt het nichtje: Heere dank u wel dat ik morgen bij de blauwe winkel met de gele letters mag gaan spelen.. (IKEA :OO3 )
Ergens voor danken wat nog komen moet :quoi Wie weet komt het wel niet eens.
Dat zei een kindje, dat dankbaar is dat het daarheen mág... Als jij te horen krijgt dat je ergens heen mag, wat jij erg leuk vind, dan ben je toch ook dankbaar? Want voor 't zelfde geld had't nie gemogen...
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gian

Bericht door Gian »

Samen met papa pizza maken:

"mogen nu de spionnetjes?" (champignons)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
hmprff

Bericht door hmprff »

Gian schreef:Samen met papa pizza maken:

"mogen nu de spionnetjes?" (champignons)
:haha
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
*girly*

Bericht door *girly* »

M'n neefje vanavond onder het eten: (...) en toen moesten er nieuwe battebrijen in!
We kregen 'm maar niet aan 't verstand dat het batterijen waren :haha
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
hmprff

Bericht door hmprff »

Ik had het vroeger (ong. 6/7 jaar) altijd over een baxinelichtje. Zeg nou zelf...veel logischer toch? ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
vogeltje

Bericht door vogeltje »

Kinder/puber vraag: Hadden Adam en Eva een NAVEL ?
Trouwde Kaïn zomaar met zijn eigen zus, dat is toch incest?

eh...wie het antwoord weet mag het zeggen.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik denk dat Adam en Eva geen navel hadden. Een navel is namelijk een litteken. Een litteken stamt af van een wond en ik denk persoonlijk dat die er niet geweest zijn in het paradijs. Hun kinderen denk ik wel.

Het is geen incest geweest. Het was Gods directe bevel: ga heen en vermenigvuldigd u. BTW wie zegt dat het van Kaïn was? Staat dat in de Bijbel? Misschien was het wel Adam en zijn dochter. (nu niet vragen, was dat dan ook incest? :slurp )
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Auto

Bericht door Auto »

HAHAHA ik hoor net dat een dochtertje van een forummer hier als volgt een nieuwtje meedeelde:

"MM is veroverd" ...... huh wat bedoel je ......... "er zijn spullen weggehaald bij MM" oooooh je bedoeld "MM is beroofd"

Democritus

Bericht door Democritus »

Auto schreef:HAHAHA ik hoor net dat een dochtertje van een forummer hier als volgt een nieuwtje meedeelde:

"MM is veroverd" ...... huh wat bedoel je ......... "er zijn spullen weggehaald bij MM" oooooh je bedoeld "MM is beroofd"

Haha
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
helma

Bericht door helma »

Auto schreef:HAHAHA ik hoor net dat een dochtertje van een forummer hier als volgt een nieuwtje meedeelde:

oh maar ze is ook veroverd hoor! :wiz
helma

Bericht door helma »

sinds de begrafenis van de juf weet mijn dochtertje dat zwart/wit gekleed gaan bij een begrafenis 'hoort'
Gister fietsten we langs een kapperszaak die rondom de winkel allemaal zwart-witte balonnen heeft opgehangen.
Kijk daar is feest! Zei ik.
Welnee, zei ze. Daar is iemand gestorven.
:quoi
ik reageerde heel verbaasd.
Ja, zegt ze. daarom zijn al die balonnen zwart-wit; dat hoort als er iemand gestorven is....
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

:huhu :huhu

Zo te horen houdt ze dit nog wel even vol... ;)
Plaats reactie