Ach, Jantje, doet jouw Google het niet meer? Wat sneuJantje schreef: O nee, dat keur ik, als man, ten zeerste af. Je kan namelijk ook de kachel een graadje warmer zetten of de houtkachel wat opstoken.
En wat betekent 'cozy'?

Ach, Jantje, doet jouw Google het niet meer? Wat sneuJantje schreef: O nee, dat keur ik, als man, ten zeerste af. Je kan namelijk ook de kachel een graadje warmer zetten of de houtkachel wat opstoken.
En wat betekent 'cozy'?
Help ons even:Jantje schreef:O nee, dat keur ik, als man, ten zeerste af. Je kan namelijk ook de kachel een graadje warmer zetten of de houtkachel wat opstoken.Orchidee schreef:Ik gooi deze er dan ook nog maar even in:
Dragen jullie dames ook geen pyama???
Ik vind het bijvoorbeeld ook heerlijk om op een regenachtige koude dag in de winter als ik de deur niet uit hoeft, een warme joggingbroek met een fleecevest te dragen in huis.
Heerlijk cozy,
En wat betekent 'cozy'?
Zo is dat, Jantje. Laat de rest maar lachen.Jantje schreef:Gewoon, 'normale' kledij aantrekken. Kleding waarin je normaal iemand aan de deur kunt begroeten.
Orchidee schreef:Sorry hoor maar is dat geen normale kleding?
Je bent bedekt, kuis en eenvoudig!
Ik doe heus de deur wel voor je open hoor.
Ga jij daar dan ook in naar de supermarkt?!?Orchidee schreef:Sorry hoor maar is dat geen normale kleding?
Nou nee hoor, ik ben zoals ik ben.samanthi schreef:Orchidee schreef:Sorry hoor maar is dat geen normale kleding?
Misschien heel snel je verkleden als ik voor de deur staat?![]()
Je vindt het zo normaal dat je hier even vraagt of anderen het ook zo normaal vinden. Tuurlijk.Orchidee schreef:Sorry hoor maar is dat geen normale kleding?
Orchidee schreef:Nou nee hoor, ik ben zoals ik ben.samanthi schreef:Orchidee schreef:Sorry hoor maar is dat geen normale kleding?
Misschien heel snel je verkleden als ik voor de deur staat?![]()
Of jij moet er niet tegen kunnen @samanthi
Zo af en toe vraag je hier een bevestiging daarvan, heb ik het idee.Orchidee schreef:Maar het is mij helemaal duidelijk:
Ik spoor niet
Het begint bij je te dagen!Orchidee schreef:Maar het is mij helemaal duidelijk:
Ik spoor niet