Wat een eenvoudig vrouwtje was dat.PvS schreef:Sukey Harley

Wat een eenvoudig vrouwtje was dat.PvS schreef:Sukey Harley
In meerdere topics heb ik jouw standpunt in dezen gelezen.Afgewezen schreef:
Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Verveeld nooit.Orchidee schreef:Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer eens heel oubollig: de Tuinfluiter...heb het alweer bijna uit
TOP!!!Orchidee schreef:Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer eens heel oubollig: de Tuinfluiter...heb het alweer bijna uit
Nee geen Top Naeff, maar Jos van Manen-Pietershenriët schreef:TOP!!!Orchidee schreef:Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer eens heel oubollig: de Tuinfluiter...heb het alweer bijna uit
Ik heb deze post in het verkeerde topic geplaatst.caprice schreef:Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Absoluut!!!caprice schreef:Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Ik heb het interview met de schrijver gelezen, en dat sprak me wel aan. Met de boekenbonnen die ik nog heb moet het lukken.huisman schreef:Absoluut!!!caprice schreef:Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Heb je dit boek gelezen jvdg?jvdg schreef:In meerdere topics heb ik jouw standpunt in dezen gelezen.Afgewezen schreef:
Ik veronderstel zomaar dat je in dit boek herkenning ziet.
Wetend dat je op dit forum veel tegenstand ontmoet, vind ik het van dapperheid getuigen dat je dit boek aan ons voorlegt