De dwaasheid ten top. En dan nog een jurist ook.
Posthoorn schreef:Zo zie je hoe snel mensen gehersenspoeld kunnen worden.
De dwaasheid ten top. En dan nog een jurist ook.
Dat zeggen ze andersom wellicht van jouw mening ook..Valcke schreef:De dwaasheid ten top. En dan nog een jurist ook.
Iets wat niet onderbouwd en onjuist is, is niet direct een complottheorie.DDD schreef:Omdat het niet onderbouwd en onjuist is.Klavart schreef:Waarom vind je dat een complottheorie?DDD schreef:Dat komt natuurlijk in de Randstad ook wel een beetje voor, maar dat zijn toch meer Betuwse en Veluwse complottheorieën, volgens mij.
We zullen zien. Ook Portugal begint weer flink te stijgen.Jeremiah schreef:Portugal is het voorbeeld dat vaccineren dé uitweg uit de crisis is. Vaccinatiegraad is 98%.
https://www.ad.nl/dossier-deze-verhalen ... haring_web
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/11/18/in ... r-a4065993
De wens is de vader van de gedachte.Jeremiah schreef:Portugal is het voorbeeld dat vaccineren dé uitweg uit de crisis is. Vaccinatiegraad is 98%.
https://www.ad.nl/dossier-deze-verhalen ... haring_web
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/11/18/in ... r-a4065993
Dan kan de overheid in het kader van de volksgezondheid ook een regeling treffen voor obesitas. Een soort 2G regel, te hoge BMI, dan kom je geen restaurant binnen.Valcke schreef:De dwaasheid ten top. En dan nog een jurist ook.
Het heeft wel iets onwerkelijks. Ik was eerder deze week bij een restaurant eten afhalen. Er stond een rij om binnen te gaan en jong en oud hadden der mobiel klaar om te laten zien dat ze gevaccineerd waren zodat ze binnen konden eten. Ik wilde het bijna filmen om later de nageslacht te laten zien dat dit echt gebeurde.Wim Anker schreef:Mag nu iedereen qr code en legitimatie gaan checken? Dat is toch raar? Ik moet maar aan iedereen die in een deur staat en mijn id vraagt me legitimeren?
Hiermee spreek je jezelf wel wat tegen. Eerder gaf je aan dat de RvS wel wat vindt van de maatregelen.Valcke schreef: Dat is te mager. De RvS constateert dat de motivatie op een aantal punten ontbreekt. Daarmee zegt de RvS niet: leg het maar beter uit en wij vinden het op voorhand prima. De RvS geeft uiteindelijk geen oordeel over de maatregelen. Wel achten zij de maatregelen in beginsel mogelijk (proportionaliteitsbeginsel).
De grap, of eigenlijk helemaal geen grap, is dat dit in de samenleving natuurlijk niet gaat gebeuren, maar dat lhbti-mensen zonder pardon worden uitgesloten door hun kerk en familie.Laag schreef:Dan kan de overheid in het kader van de volksgezondheid ook een regeling treffen voor obesitas. Een soort 2G regel, te hoge BMI, dan kom je geen restaurant binnen.Valcke schreef:De dwaasheid ten top. En dan nog een jurist ook.
Ik verbaas me steeds meer.
Dit is dan zoiets als de inclusieve samenleving, iedereen mag er zijn, maar je mag niet overal komen.
Als in de toekomst, wat ik niet hoop, mensen uitgesloten worden, om hun standpunten aangaande lhbt, of de Schepping, dan is dat hun keus, ze kunnen ook gewoon hun standpunten aanpassen aan de meerderheid. En het zou maar zo op steun kunnen rekenen binnen de reformatorische gemeenschap.
In relatieve zin wel, en daar gaat het om. Bovendien zijn ze ook nog jonger.Valcke schreef: Het grote verschil met Nederland is dat de media (en ook de minister) nog steeds volhouden dat veruit het grootste deel van de opnames niet gevaccineerden betreft. Dat is inmiddels niet meer waar, alleen die erkenning is er nog niet. In België is die erkenning er wel. Dat doet natuurlijk best veel in de beeldvorming.
1. Er bestaat helemaal geen 'grondrecht volksgezondheid' zoals in de titel staat.Herman schreef:Het is een goede invalshoek en dient gewoon mee te worden gewogen in het geheel aan (gtond)rechten. Dat is niet dwaas, dat is een andere afweging bij dezelfde rechten.
M.i. is de slotzin geen redelijke mening. Sorry, ik kan het niet anders zien.DDD schreef:Een andere, redelijke, mening een 'hetze' noemen, is dat niet polariserend?