sterkte..Debby schreef:Al de luitjes die ik ken van refoforum en waar ik door omstandigheden geen regelmatig contact kan onderhouden, dit had ook kunnen staan bij : Ik mis...........
God is Almachtig!
sterkte..Debby schreef:Al de luitjes die ik ken van refoforum en waar ik door omstandigheden geen regelmatig contact kan onderhouden, dit had ook kunnen staan bij : Ik mis...........
Dit was zo ernstig off-topic dat ik het maar verwijderd heb.JolandaOudshoorn schreef:Hoe krijg je dat weer voor elkaar?
als er iets níet off-topic was, dan was het dit wel.jvdg schreef:Dit was zo ernstig off-topic dat ik het maar verwijderd heb.JolandaOudshoorn schreef:Hoe krijg je dat weer voor elkaar?
Mocht hrmpff idd deze gedachten op dat moment toch hebben gehad, vrees ik het ergste.......
wat zou het zijn he?! denk-denk-denkhmprff schreef:als er iets níet off-topic was, dan was het dit wel.jvdg schreef:Dit was zo ernstig off-topic dat ik het maar verwijderd heb.JolandaOudshoorn schreef:Hoe krijg je dat weer voor elkaar?
Mocht hrmpff idd deze gedachten op dat moment toch hebben gehad, vrees ik het ergste.......
Nou meid, stort je hart eens uit!! Want het zag er wel heel ernstig uit!hmprff schreef:als er iets níet off-topic was, dan was het dit wel.jvdg schreef:Dit was zo ernstig off-topic dat ik het maar verwijderd heb.JolandaOudshoorn schreef:Hoe krijg je dat weer voor elkaar?
Misschien dat het topic over sinterklaasfeest (en het wel of niet eraan meedoet) je kan helpenCoosje schreef:Toen mijn oudste kinderen op school zaten. Van 1978 tot 1987 mocht er op 6 december niet gepraat worden over kadootjes.
Toen mijn jongste zoontje op school zat van 1996 tot 2004 durfde hij niet te zeggen dat hij niks had gekregen van St Nikolaas.
Nu mijn dochter al enige jaren juffrouw is op school is er bijna niemand meer die niets heeft gekregen van diezelfde St. Nikolaas.
Dit alles op dezelfde school!
Mag ik daar even over denken?
Typisch voorbeeld van een klassieke vorm van hellend vlak.Coosje schreef:Toen mijn oudste kinderen op school zaten. Van 1978 tot 1987 mocht er op 6 december niet gepraat worden over kadootjes.
Toen mijn jongste zoontje op school zat van 1996 tot 2004 durfde hij niet te zeggen dat hij niks had gekregen van St Nikolaas.
Nu mijn dochter al enige jaren juffrouw is op school is er bijna niemand meer die niets heeft gekregen van diezelfde St. Nikolaas.
Dit alles op dezelfde school!
Mag ik daar even over denken?
Oei.... weet je al meer?Lassie schreef:aan m'n ouders die er nog steeds niet zijn. Maak me een beetje ongerust.
slim, zit je je misschien niet onnodig ongerust te maken.....Lassie schreef:nee ik denk dat ik ze zo eens ff bel.