Maarre...hier geldt natuurlijk ook gewoon: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet

Leuke reactie van Wouke van Scherrenburg :Zita schreef:Het lijkt me totaal geen SGP-actie.
rancune en Bas vd Vlies passen niet bij elkaar.
Soms vind ik het jammer dat ik geen vrouw ben.MarthaMartha schreef:ik krijg er zin in....refo schreef:Die 27000 vrouwen zouden alle standpunten van d66 kunnen laten wijzigen.Marie-Henriëtte schreef:Juist Zita. Het zou een SGP-vrouw absoluut niet staan om zich aan te melden bij een partij die o.a. abortus en euthanasie voorstaat. Ik geloof ook absoluut niet dat de heer Van der Vlies een dergelijke oproep op zijn geweten heeft. Dit artikel is beledigend voor zowel de heer Van der Vlies als de SGP-vrouwen.Zita schreef:Het lijkt me totaal geen SGP-actie. En ik zou het voor mijn geweten niet kunnen verantwoorden om lid te worden van D66. Zelfs niet als ik traditioneel gekleed naar hun congres mag.
je kunt als man precies hetzelfde doen bij D66, toch?jvdg schreef:
Soms vind ik het jammer dat ik geen vrouw ben.
Ja, maar ik word niet geweigerd.Zita schreef:je kunt als man precies hetzelfde doen bij D66, toch?jvdg schreef:
Soms vind ik het jammer dat ik geen vrouw ben.
Mensenlief, wat heb jij lange tenen zeg. Als Menno dit rondtwittert, dan ervaren ze het daar echt niet als een belediging hoor. Want ik kan je verzekeren: het optreden van Menno heeft erg veel draagvlak.Marie-Henriëtte schreef:Juist Zita. Het zou een SGP-vrouw absoluut niet staan om zich aan te melden bij een partij die o.a. abortus en euthanasie voorstaat. Ik geloof ook absoluut niet dat de heer Van der Vlies een dergelijke oproep op zijn geweten heeft. Dit artikel is beledigend voor zowel de heer Van der Vlies als de SGP-vrouwen.Zita schreef:Het lijkt me totaal geen SGP-actie. En ik zou het voor mijn geweten niet kunnen verantwoorden om lid te worden van D66. Zelfs niet als ik traditioneel gekleed naar hun congres mag.
En daarna dan? Die 27000 SGP-vrouwen aan de politiek en hun gezin laten voor wat het is?refo schreef:Die 27000 vrouwen zouden alle standpunten van d66 kunnen laten wijzigen.
nee, ze weigeren daar juist de vrouwen op de lijst, zijn er geen vrouwen meer op de lijst, dan kan de hele partij ook verboden worden, goed idee, toch?Marie-Henriëtte schreef:Freek, heb je geen studiewerk te doen i.p.v. te klagen over iemands “lange tenen”.
En daarna dan? Die 27000 SGP-vrouwen aan de politiek en hun gezin laten voor wat het is?refo schreef:Die 27000 vrouwen zouden alle standpunten van d66 kunnen laten wijzigen.
Ik vind deze constructie van refo een Machiavelli-achtige manier om alle "foute" partijen middels het paard van Troje te ver-SGP-iseren.MarthaMartha schreef:nee, ze weigeren daar juist de vrouwen op de lijst, zijn er geen vrouwen meer op de lijst, dan kan de hele partij ook verboden worden, goed idee, toch?Marie-Henriëtte schreef:Freek, heb je geen studiewerk te doen i.p.v. te klagen over iemands “lange tenen”.
De hele dag.freek schreef:Ik ga er refo nu wel van verdenken dat hij op twitter zit
SGP vrouwen bestaan helemaal niet: het gaat over d66 vrouwen.freek schreef:Mensenlief, wat heb jij lange tenen zeg. Als Menno dit rondtwittert, dan ervaren ze het daar echt niet als een belediging hoor. Want ik kan je verzekeren: het optreden van Menno heeft erg veel draagvlak.Marie-Henriëtte schreef:Juist Zita. Het zou een SGP-vrouw absoluut niet staan om zich aan te melden bij een partij die o.a. abortus en euthanasie voorstaat. Ik geloof ook absoluut niet dat de heer Van der Vlies een dergelijke oproep op zijn geweten heeft. Dit artikel is beledigend voor zowel de heer Van der Vlies als de SGP-vrouwen.Zita schreef:Het lijkt me totaal geen SGP-actie. En ik zou het voor mijn geweten niet kunnen verantwoorden om lid te worden van D66. Zelfs niet als ik traditioneel gekleed naar hun congres mag.
Op deze manier wordt het waarschijnlijk water naar de zee dragen. Men start natuurlijk net zo goed een nieuwe partij op. Ik zie liever dat de bestuurders en leden van D66 zich bekeren en hierdoor tot inzicht komen dat hun standpunten uiterst onchristelijk zijn, met een wijziging van de D66-standpunten als gevolg.MarthaMartha schreef:nee, ze weigeren daar juist de vrouwen op de lijst, zijn er geen vrouwen meer op de lijst, dan kan de hele partij ook verboden worden, goed idee, toch?Marie-Henriëtte schreef:Freek, heb je geen studiewerk te doen i.p.v. te klagen over iemands “lange tenen”.
Uiteraard vindt een iegelijk hier dat een uiterst wenselijke gebeurtenis. Doch van weinig realiteitszin getuigende.Marie-Henriëtte schreef:Op deze manier wordt het waarschijnlijk water naar de zee dragen. Men start natuurlijk net zo goed een nieuwe partij op. Ik zie liever dat de bestuurders en leden van D66 zich bekeren en hierdoor tot inzicht komen dat hun standpunten uiterst onchristelijk zijn, met een wijziging van de D66-standpunten als gevolg.MarthaMartha schreef:nee, ze weigeren daar juist de vrouwen op de lijst, zijn er geen vrouwen meer op de lijst, dan kan de hele partij ook verboden worden, goed idee, toch?Marie-Henriëtte schreef:Freek, heb je geen studiewerk te doen i.p.v. te klagen over iemands “lange tenen”.
MarthaMartha schreef:Oude-Waarheid schreef:![]()