Pagina 35 van 69
Geplaatst: 12 okt 2007, 14:58
door Kislev
En de stoelen van de bus aan flarden snijden waar je bij zit volgens mn collega.
Ach, kheb vanaf mn 12e tot mn 26ste bijna dagelijks met het OV gereisd (bus en trein) dus kvind dat ik nu de auto wel verdien :mrgreen: Als het nu kon naar mn werk zou ik het ook nog wel doen, maar 3 a 4 keer zo lang erover doen als met de auto is mij een beetje te.
Geplaatst: 12 okt 2007, 15:10
door Daphne
Kislev schreef:Je bent een sympahtiek meid.

In wat voor auto rijd je eigenlijk

:

waarom krijg k deze foto nie hier?

Geplaatst: 13 okt 2007, 14:09
door Tiberius
Daphne schreef:waarom krijg k deze foto nie hier?

Waarschijnlijk omdat de site geen deeplinking toestaat.
Geplaatst: 16 okt 2007, 12:48
door Kislev
Urgh...... :shock: Voerde op autotrader.nl voor de gein even wat zoektermen in die gelijk zijn aan mijn auto; zoals prijs, kilometerstand en de opties die erop zitten. Was gewoonweg benieuwd wat eigenlijk mijn alternatieven zijn geweest. Oftewel: hoe dom het is om persé Citroen te willen rijden en niet eens te kijken wat andere merken voor die prijs te bieden hebben.
Krijg ik 3 japanse auto's waaronder dit... 't Is dat erbij staat dat ie uit 2000 is anders zou ik denken dat ie van 1983 is :shock:
Dat is mijns inziens toch écht geen vervanging van dit. Niet qua comfort en niet qua ontwerp.
Ik kan weer heeeeel rustig gaan slapen :mrgreen:

:
Geplaatst: 16 okt 2007, 12:52
door Rens
ééntje van het type 13 in een dozijn dus.................
Geplaatst: 16 okt 2007, 14:57
door Duuk
Kislev schreef:Urgh...... :shock: Voerde op autotrader.nl voor de gein even wat zoektermen in die gelijk zijn aan mijn auto; zoals prijs, kilometerstand en de opties die erop zitten. Was gewoonweg benieuwd wat eigenlijk mijn alternatieven zijn geweest. Oftewel: hoe dom het is om persé Citroen te willen rijden en niet eens te kijken wat andere merken voor die prijs te bieden hebben.
Krijg ik 3 japanse auto's waaronder dit... 't Is dat erbij staat dat ie uit 2000 is anders zou ik denken dat ie van 1983 is :shock:
Dat is mijns inziens toch écht geen vervanging van dit. Niet qua comfort en niet qua ontwerp.
Ik kan weer heeeeel rustig gaan slapen :mrgreen:

:
Wil jij ons niet meer zo laten schrikken

: :x
Geplaatst: 16 okt 2007, 18:41
door Daphne
Zo'n soort Ka rij ik

alleen is deze t nie (van autotrack afgehaald)

Geplaatst: 16 okt 2007, 19:24
door Kislev
Ook in die kleur? Da's wel cool namelijk.
Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
Geplaatst: 16 okt 2007, 19:28
door refo
Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
De bedoeling van zo'n drempel is dat je vaart mindert. En niet dat je je vering test. Dat had die Karijder goed begrepen.
Geplaatst: 16 okt 2007, 19:35
door caprice
Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
Mercedes wil ook best hoor. :roll:
Geplaatst: 16 okt 2007, 20:03
door Daphne
refo schreef:Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
De bedoeling van zo'n drempel is dat je vaart mindert. En niet dat je je vering test. Dat had die Karijder goed begrepen.

: Kislev, k blijf om je lachen! Ja, pcies zo'n auto heb k. Alleen wat drempels betreft, das wel slim van mn collegafordkarijder, de bumper is vrij laag en als je iets te hard over zo'n leuke drempel... dan gaat je Ford Ka huilen...

Nouja, huilen...

Geplaatst: 17 okt 2007, 11:21
door Kislev
Geinig wagentje maar beetje stug geveerd dus
Maar kvind het lastig. Rijd je keurig 60 over een kaarsrechte 60-km weg komt er een drempel (bedoelt om luitjes die 80 gaan een beetje af te remmen) gaat die Ka voor je afremmen tot 40 ofzo terwijl ik er met gemak met 60 over kan. Blijkbaar met de KA niet?
Geplaatst: 17 okt 2007, 11:32
door Kaw
Kislev schreef:Geinig wagentje maar beetje stug geveerd dus
Maar kvind het lastig. Rijd je keurig 60 over een kaarsrechte 60-km weg komt er een drempel (bedoelt om luitjes die 80 gaan een beetje af te remmen) gaat die Ka voor je afremmen tot 40 ofzo terwijl ik er met gemak met 60 over kan. Blijkbaar met de KA niet?
In mijn omgeving is er een drempel op een 60-kilometerweg die je niet met 60 kilometer per uur kan nemen. Ik zou wel eens met jou die uitdaging dan aan willen gaan om daar met 60 overheen te rijden. Ik neem mijn videocamera dan mee

Geplaatst: 17 okt 2007, 12:53
door haaf
caprice schreef:Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
Mercedes wil ook best hoor. :roll:
Vindt ik ook

Geplaatst: 17 okt 2007, 13:07
door Kislev
Kaw schreef:Kislev schreef:Geinig wagentje maar beetje stug geveerd dus
Maar kvind het lastig. Rijd je keurig 60 over een kaarsrechte 60-km weg komt er een drempel (bedoelt om luitjes die 80 gaan een beetje af te remmen) gaat die Ka voor je afremmen tot 40 ofzo terwijl ik er met gemak met 60 over kan. Blijkbaar met de KA niet?
In mijn omgeving is er een drempel op een 60-kilometerweg die je niet met 60 kilometer per uur kan nemen. Ik zou wel eens met jou die uitdaging dan aan willen gaan om daar met 60 overheen te rijden. Ik neem mijn videocamera dan mee

Dat verschilt een beetje natuurlijk per drempel. Maar dat kun je van een afstandje wel inschatten.
Als je vanuit de richting B'veld Kootwijkerbroek binnenrijdt zit daar (op het moment dat de bebouwde kom begint) ook een drempel waar je u tegen zegt. Als je die niet ziet en met 80 overheen gaat is je auto zeker te weten total-los. Dat is de meest gemene die ik ken.