Lees je ook nog wat nieuws?Oorspronkelijk gepost door MatthijsIk heb enkele bladzijden gelezen en er even in doorgebladerd. Met volledige instemming gelezen.

[Aangepast op 18/12/04 door Miscanthus]
Matthijs is geen moderator. De moderator is gewoon OSW Moderator en heeft niks met mijn postings te maken.Oorspronkelijk gepost door GianBeetje flauw om als moderator hier een steek onderwater te geven.Geloof en Zekerheid wat Harinck beschrijft is nog wel wat anders, dan de Geloof en Zekerheid wat sommigen hier verkondigen.
Open dan gewoon een topic dat je moeite met een aantal dingen heb.
Oorspronkelijk gepost door MatthijsMatthijs is geen moderator.Oorspronkelijk gepost door GianBeetje flauw om als moderator hier een steek onderwater te geven.Geloof en Zekerheid wat Harinck beschrijft is nog wel wat anders, dan de Geloof en Zekerheid wat sommigen hier verkondigen.
Onder account Matthijs ben ik geen Moderator. Ook account Matthijs kan waarschuwingen enz. krijgen.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door MatthijsMatthijs is geen moderator.Oorspronkelijk gepost door GianBeetje flauw om als moderator hier een steek onderwater te geven.Geloof en Zekerheid wat Harinck beschrijft is nog wel wat anders, dan de Geloof en Zekerheid wat sommigen hier verkondigen.
Gij zult niet liegen.
En Matthijs als persoon?Oorspronkelijk gepost door MatthijsOnder account Matthijs ben ik geen Moderator. Ook account Matthijs kan waarschuwingen enz. krijgen.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door MatthijsMatthijs is geen moderator.Oorspronkelijk gepost door Gian Beetje flauw om als moderator hier een steek onderwater te geven.
Gij zult niet liegen.
Account Matthijs en Account OSW Moderator staan totaal los van elkaar.
Zo duidelijker?
Zoals de meesten wel zullen weten van een jaar geleden was ik toen onder account Matthijs idd. moderator. Ik ben dus anderhalf jaar moderator geweest onder account Matthijs. En ik ben onder account OSW Moderator idd. nog steeds moderator. Maar niet alleen. Er zijn er nog veel meer.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwEn Matthijs als persoon?Oorspronkelijk gepost door MatthijsOnder account Matthijs ben ik geen Moderator. Ook account Matthijs kan waarschuwingen enz. krijgen.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Matthijs Matthijs is geen moderator.
Gij zult niet liegen.
Zo duidelijker?![]()
Och ja...Oorspronkelijk gepost door MatthijsZoals de meesten wel zullen weten van een jaar geleden was ik toen onder account Matthijs idd. moderator. Ik ben dus anderhalf jaar moderator geweest onder account Matthijs. En ik ben onder account OSW Moderator idd. nog steeds moderator. Maar niet alleen. Er zijn er nog veel meer.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwEn Matthijs als persoon?Oorspronkelijk gepost door MatthijsOnder account Matthijs ben ik geen Moderator. Ook account Matthijs kan waarschuwingen enz. krijgen.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Gij zult niet liegen.
Zo duidelijker?![]()
Onder account Matthijs wil ik absoluut niet aangesproken door Moderator. Ik ben onder account Matthijs net als iedereen gewoon een lid van het forum. Een lid die ook SW's enz. kan verwachten.
Ik wil graag dat men onder account Matthijs mij hier gewoon zien als een lid en niet als een moderator die hier alles maken kan. Die alles maar kan zeggen en doen wat ie wilt. Die zomaar mensen een SW kan geven of nog erger in de ban kan doen. Dat is absoluut niet zo.