Ik ga voor de 8.Auto schreef:Oei, dat wordt heavy ........... ik zeg 7Lourens schreef:![]()
![]()
![]()
Scherp.
Ik ga voor 6 Euro
Maar laten we eerlijk zijn............................. Visje is toch onbetaalbaar!!!!
Ik ga voor de 8.Auto schreef:Oei, dat wordt heavy ........... ik zeg 7Lourens schreef:![]()
![]()
![]()
Scherp.
Ik ga voor 6 Euro
Absoluut, daar heb je helemaal gelijk in. ik zeg: NEGENLourens schreef:Ik ga voor de 8.Auto schreef:Oei, dat wordt heavy ........... ik zeg 7Lourens schreef:![]()
![]()
![]()
Scherp.
Ik ga voor 6 Euro
Maar laten we eerlijk zijn............................. Visje is toch onbetaalbaar!!!!
Lourens schreef:ff mijn credit-card opgezocht.
Meteen aanpakken: 15,-
Moet het wel voor een goed doel zijn.
*Heeft inside information: 20 euro. (ze kan goed soep koken)Auto schreef:Lourens schreef:ff mijn credit-card opgezocht.
Moet het wel voor een goed doel zijn.![]()
![]()
dit is heavy.
*schraapt wat geld bij elkaar ............ 15.50
En met naald en draad dus ook.Auto schreef:*Heeft inside information: 20 euro. (ze kan goed soep koken)Auto schreef:Lourens schreef:ff mijn credit-card opgezocht.
![]()
dit is heavy.
21 Euro ze kan ook nog knippen!!!!!Lourens schreef:En met naald en draad dus ook.Auto schreef:*Heeft inside information: 20 euro. (ze kan goed soep koken)Auto schreef:Lourens schreef:ff mijn credit-card opgezocht.
![]()
dit is heavy.
16 Euro.
Lourens schreef:Ik krijg van mijn vrouw er geen geld meer voor vrij.
Ze kan ook op kinderen passen maar dat is hier niet nodig meer.
Jij wint, Auto. Het kan overgemaakt worden op 4174565
gaat vrouwenhandel niet in tegen de drie formulieren van enigheid?Auto schreef:Lourens schreef:Ik krijg van mijn vrouw er geen geld meer voor vrij.
Ze kan ook op kinderen passen maar dat is hier niet nodig meer.
Jij wint, Auto. Het kan overgemaakt worden op 4174565
Tja, wat kies je de authentieke versie of de herziene?Ichtus schreef:Stelletje mafketels.
Wat moet ik er nu van denken. Word ik verhandeld als slaaf? Of bijwijf?
In Suriname zeggen ze het anders: een buitenvrouw.Ichtus schreef:Stelletje mafketels.
Die doet dan alleen de ramen wassen en spinraggen?Lourens schreef:In Suriname zeggen ze het anders: een buitenvrouw.Ichtus schreef:Stelletje mafketels.