Tweetal. Ds. Van Boven en Ds. Van Laar.SanderL schreef:Gereformeerde Gemeenten
Vanavond is een ledenvergadering in Kruiningen voor het beroepen van een predikant. Tweetal is niet bekend.
Ds. Van Boven is beroepen
Tweetal. Ds. Van Boven en Ds. Van Laar.SanderL schreef:Gereformeerde Gemeenten
Vanavond is een ledenvergadering in Kruiningen voor het beroepen van een predikant. Tweetal is niet bekend.
Ds. Van Laar staat nog geen 3 jaar in Barneveld-Zuid.AbrahamZ schreef:Tweetal. Ds. Van Boven en Ds. Van Laar.SanderL schreef:Gereformeerde Gemeenten
Neen. Maar dat hoort in het andere draadje. Daar schreef ik dat gisteren al.SanderL schreef:Ds. Van Laar staat nog geen 3 jaar in Barneveld-Zuid.AbrahamZ schreef:Tweetal. Ds. Van Boven en Ds. Van Laar.SanderL schreef:Gereformeerde Gemeenten
HHKtE schreef:CGK
Bedankt voor Renswoude Ds C P de Boer te Sliedrecht(Bethel)
Jazeker, gaat denk ik de oceaan over.Geytenbeekje schreef:Ik zag op dominees.nl dat CGK middelharnis een beroep wil uitbrengen
Maar daar staat toch al een dominee ?
Of is hij of gaat hij met emeritaat?
Gaat met emeritaatGeytenbeekje schreef:Ik zag op dominees.nl dat CGK middelharnis een beroep wil uitbrengen
Volgens mij een trend om voor dat dominee met emeritaat gaat alvast te beroepenHHKtE schreef:Gaat met emeritaatGeytenbeekje schreef:Ik zag op dominees.nl dat CGK middelharnis een beroep wil uitbrengen
Geen verrassend tweetal...Geytenbeekje schreef:Volgens mij een trend om voor dat dominee met emeritaat gaat alvast te beroepenHHKtE schreef:Gaat met emeritaatGeytenbeekje schreef:Ik zag op dominees.nl dat CGK middelharnis een beroep wil uitbrengen