Ai, beroerd joh, mag je m niet over doen????sweelinck 25 schreef:Dat ik een 3 voor Engels heb!!
190 vragen, en dan 2 fout een punt.![]()
![]()
![]()
Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
Dit was de herkansing al. de eerste keer had ik een 1,75.henriët schreef:Ai, beroerd joh, mag je m niet over doen????sweelinck 25 schreef:Dat ik een 3 voor Engels heb!!
![]()
![]()

griebel, dat is wel heel erg balen ja, kan je t nog ophalen????sweelinck 25 schreef:Dit was de herkansing al. de eerste keer had ik een 1,75.henriët schreef:Ai, beroerd joh, mag je m niet over doen????sweelinck 25 schreef:Dat ik een 3 voor Engels heb!!
![]()
![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Dat ik niet verder kan met mijn werk. Een kennis moet eerst het een en ander brengen wil ik weer wat kunnen gaan doen....tenminste, wát ik wil gaan doen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
mm jah en wachten duurt langWilma van den Berg schreef:Dat ik niet verder kan met mijn werk. Een kennis moet eerst het een en ander brengen wil ik weer wat kunnen gaan doen....tenminste, wát ik wil gaan doen.
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Wilma van den Berg
Inderdaad. Hopelijk is het wachten snel voorbij...monique schreef:mm jah en wachten duurt langWilma van den Berg schreef:Dat ik niet verder kan met mijn werk. Een kennis moet eerst het een en ander brengen wil ik weer wat kunnen gaan doen....tenminste, wát ik wil gaan doen.
ah lastig, nou, ik zou zeggen, dan heb je even lekker de tijd voor jezelf, das toch ook even fijn??Wilma van den Berg schreef:Dat ik niet verder kan met mijn werk. Een kennis moet eerst het een en ander brengen wil ik weer wat kunnen gaan doen....tenminste, wát ik wil gaan doen.
Ga iets leuks doen!
- sweelinck 25
@Hen
ik sta nu misschien nog een 6, mar met nog zo`n toets in het vooruiticht.
Komt door een nieuwe leraar. Gelukkig krijgen we volgend jaar weer een andere. Mar ik zou die vent wel wat aan wille doen!!!

Komt door een nieuwe leraar. Gelukkig krijgen we volgend jaar weer een andere. Mar ik zou die vent wel wat aan wille doen!!!

- monique
een kind die hier naast aan et schreeuwen en aan et krijsen is

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Dan zou ik als ik jou was maar niet naar Paul Washer gaan...sweelinck 25 schreef:Dit was de herkansing al. de eerste keer had ik een 1,75.henriët schreef:Ai, beroerd joh, mag je m niet over doen????sweelinck 25 schreef:Dat ik een 3 voor Engels heb!!
![]()
![]()
Maar gelukkig dat het aan de leraar ligt. Dat ligt het overigens meestal, heb ik begrepen.

- Wilma van den Berg
Begrijpelijk joh! Balen. Hopelijk een volgende toets beter. Hoe harder geleerd, hoe meer je baalt...sweelinck 25 schreef:@Hen
Komt door een nieuwe leraar. Gelukkig krijgen we volgend jaar weer een andere. Mar ik zou die vent wel wat aan wille doen!!!![]()
![]()
Ai swee, dat is niet de juiste houding, om zo over je meedemens te doen, ik begrijp dat je het balen vindt, maar om m dan iets aan te doen... is niet zo christelijk toch, joh, ga s met die man praten, vaak kan dat helpen, en als je niet de enige ben met slechte cijfers, dan kunnen jullie toch vragen om een nieuwe kans....sweelinck 25 schreef:@Hen
Komt door een nieuwe leraar. Gelukkig krijgen we volgend jaar weer een andere. Mar ik zou die vent wel wat aan wille doen!!!![]()
![]()
- sweelinck 25
Ja, er ong. een uurtje of 4 aan gezeten. mar ja, volgende keer hopenlijk beter.Wilma van den Berg schreef:Begrijpelijk joh! Balen. Hopelijk een volgende toets beter. Hoe harder geleerd, hoe meer je baalt...sweelinck 25 schreef:@Hen
![]()
- sweelinck 25
Je heb wel gelijk hor Hen. Mar met die man valt niet te praten. Al zo vaak geprobeerd. Hij kan heel erg goed uitleggen, mar das echt het enige. mar ja, we doent er mar mee. Volgende keer beter. Gelukkig gaat het cijfer niet mee naar volgend jaar.henriët schreef:Ai swee, dat is niet de juiste houding, om zo over je meedemens te doen, ik begrijp dat je het balen vindt, maar om m dan iets aan te doen... is niet zo christelijk toch, joh, ga s met die man praten, vaak kan dat helpen, en als je niet de enige ben met slechte cijfers, dan kunnen jullie toch vragen om een nieuwe kans....sweelinck 25 schreef:@Hen
![]()
- Wilma van den Berg
Voortgezet onderwijs of HBO oid?sweelinck 25 schreef:Je heb wel gelijk hor Hen. Mar met die man valt niet te praten. Al zo vaak geprobeerd. Hij kan heel erg goed uitleggen, mar das echt het enige. mar ja, we doent er mar mee. Volgende keer beter. Gelukkig gaat het cijfer niet mee naar volgend jaar.henriët schreef:Ai swee, dat is niet de juiste houding, om zo over je meedemens te doen, ik begrijp dat je het balen vindt, maar om m dan iets aan te doen... is niet zo christelijk toch, joh, ga s met die man praten, vaak kan dat helpen, en als je niet de enige ben met slechte cijfers, dan kunnen jullie toch vragen om een nieuwe kans....sweelinck 25 schreef:@Hen
![]()