Welk boek ben jij nu aan het lezen?
- Miscanthus
is dat een boek in de rubriek "met naald en schaar" waarmee je kan leren kleding te veranderen??? :mrgreen:Shaul schreef:Léon de Caluwé en Hans Vermaak - Leren veranderen
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
vlinder schreef:Ik ga eens in het boek van Jan Siebelink beginnen.
Dat veelbespraakte boek zag ik net bij de bieb liggen en dacht: die ga ik eens lezen....

Vond het wel een boek dat je aandacht vast houd! Goed geschreven, ook al ben ik het met de inhoud lang niet altijd eens!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Waarom?edele strijdster schreef:vlinder schreef:Ik ga eens in het boek van Jan Siebelink beginnen.
Dat veelbespraakte boek zag ik net bij de bieb liggen en dacht: die ga ik eens lezen....Ik heb hem ook gelezen, en raad je aan om de grootste pot zout die je kunt vinden naast je op de bank te zetten tijdens het lezen!
-
Omdat ik vind dat hij zijn boek op zo'n manier schrijft dat fantasie en werkelijkheid niet meer van elkaar te scheiden zijn. Vandaar...Josephus schreef:Waarom?edele strijdster schreef:vlinder schreef:Ik ga eens in het boek van Jan Siebelink beginnen.
Dat veelbespraakte boek zag ik net bij de bieb liggen en dacht: die ga ik eens lezen....Ik heb hem ook gelezen, en raad je aan om de grootste pot zout die je kunt vinden naast je op de bank te zetten tijdens het lezen!
Wel knap natuurlijk wanneer je zo kan schrijven. Weet alleen niet of hij dit bewust of onbewust heeft gedaan...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Misschien kan de hoofdpersoon dat onderscheid niet goed maken en is het daarom zo geschreven.edele strijdster schreef:Omdat ik vind dat hij zijn boek op zo'n manier schrijft dat fantasie en werkelijkheid niet meer van elkaar te scheiden zijn. Vandaar...Josephus schreef:Waarom?edele strijdster schreef:vlinder schreef:Ik ga eens in het boek van Jan Siebelink beginnen.
Wel knap natuurlijk wanneer je zo kan schrijven. Weet alleen niet of hij dit bewust of onbewust heeft gedaan...
Ik lees nu Hizkia: God is mijn sterkte. Van Lynn Austin.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Het is te vrezen dat er heel veel werkelijkheid in het boek zit. Er komt misschien onwaarschijnlijk veel bij elkaar in één persoon, dat zou kunnen. Op dat punt zal er best wel wat fantasie in het boek zitten.edele strijdster schreef:Omdat ik vind dat hij zijn boek op zo'n manier schrijft dat fantasie en werkelijkheid niet meer van elkaar te scheiden zijn. Vandaar...Josephus schreef:Waarom?edele strijdster schreef::D Ik heb hem ook gelezen, en raad je aan om de grootste pot zout die je kunt vinden naast je op de bank te zetten tijdens het lezen!vlinder schreef:Ik ga eens in het boek van Jan Siebelink beginnen.
Dat veelbespraakte boek zag ik net bij de bieb liggen en dacht: die ga ik eens lezen....