ontluikende knop

dat zijn z'n oren. Het lijkt wel wat op een spanielhmprff schreef: ik zie t wel hoor, dat wat jij vleugels noemt kun je ook zien alsof dat achter de hond zit
@ Sweelinck: prachtig!sweelinck 25 schreef: Zomaar wat foto`s van gisteren.
Is een poedel geen hond dan?MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: die hond in mand is inderdaad overduidelijk, dacht alleen meer aan een poedel
een zó door- en door gecultiveerd dier, dat je nauwelijks meer van een hónd kunt spreken, maar veeleer over een mode-artikel....Hendrikus schreef:Is een poedel geen hond dan?MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: die hond in mand is inderdaad overduidelijk, dacht alleen meer aan een poedel
kom op zeg, zolang het op vier poten rondloopt en blaft, noem ik zoiets geen modeartikel.Rens schreef:een zó door- en door gecultiveerd dier, dat je nauwelijks meer van een hónd kunt spreken, maar veeleer over een mode-artikel....Hendrikus schreef:Is een poedel geen hond dan?MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: die hond in mand is inderdaad overduidelijk, dacht alleen meer aan een poedel
En als het dat niet doet, noem je het een wolk.Hendrikus schreef: kom op zeg, zolang het op vier poten rondloopt en blaft, noem ik zoiets geen modeartikel.
Dacht je?Hendrikus schreef:kom op zeg, zolang het op vier poten rondloopt en blaft, noem ik zoiets geen modeartikel.Rens schreef:een zó door- en door gecultiveerd dier, dat je nauwelijks meer van een hónd kunt spreken, maar veeleer over een mode-artikel....Hendrikus schreef:Is een poedel geen hond dan?
Zoeentje blaft toch niet? Die zegt gewoon "Baas, ik moet plassen".Tiberius schreef:
ja hoor, oh het was albion die het over een spaniel had.....Hendrikus schreef:Is een poedel geen hond dan?MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: die hond in mand is inderdaad overduidelijk, dacht alleen meer aan een poedel
Dat durf ik niet te zeggen: ik heb de demo-knop nog niet gevonden.Hendrikus schreef:Zoeentje blaft toch niet? Die zegt gewoon "Baas, ik moet plassen".Tiberius schreef:
wim schreef:En als het dat niet doet, noem je het een wolk.Hendrikus schreef: kom op zeg, zolang het op vier poten rondloopt en blaft, noem ik zoiets geen modeartikel.
Tiberius schreef:Dat durf ik niet te zeggen: ik heb de demo-knop nog niet gevonden.Hendrikus schreef:Zoeentje blaft toch niet? Die zegt gewoon "Baas, ik moet plassen".Tiberius schreef: