Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van? [2]
Om met 10000 euro over straat te gaan.
- MarthaMartha
helma schreef:helma schreef:Dat per ongeluk mijn tas met haakwerk zaterdag met een paar andere dozen/zakken bij de Kringloop is terechtgekomen![]()
![]()
úren werk. (sprei voor een van mijn dochters waarmee ik op de helft was....)
Morgen gelijk even bellen of het er per ongeluk nog is.
![]()
![]()
krijg ik vanmorgen een mail van mijn nichtje:
Hallo tante Helma
Hier ligt een tas met wol van u! Was in het zkhs blijven liggen....
Eindelijk de gelegenheid om het u even te laten weten, sorry dat al even hier ligt!
Liefs
![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat de moed mij in de schoenen zinkt... en dat op de kop staan me echt niet helpt.
Straks om half 11 bij de podoloog, en die kan misschien beslissen of er wellicht nog
iets aan te doen is... zo niet, dan moet ik leven met 24 uur per dag onafgebroken pijnen.
Straks om half 11 bij de podoloog, en die kan misschien beslissen of er wellicht nog
iets aan te doen is... zo niet, dan moet ik leven met 24 uur per dag onafgebroken pijnen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
En wat zei de podoloog? Soms kunnen ze met aangepaste schoenen nog heel veel bereiken, en dus je klachten verlichten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nog niet zo veel. Ze heeft een verband om mijn voeten gelegd, na die eerst uitvoerig te hebbenMara schreef:En wat zei de podoloog? Soms kunnen ze met aangepaste schoenen nog heel veel bereiken, en dus je klachten verlichten.
onderzocht. Het blijkt dat de pijn nu wat minder wordt, ja overgaat in gevoelloosheid. Het blijkt nu
namelijk ook dat ik tot aan mijn knieën voor een groot deel gevoelloos ben. De oorzaak kan ze nog
niet zeggen, maar mogelijk dat ze me dan moet doorverwijzen naar een neuroloog.
Heel veel sterkte!-DIA- schreef:Nog niet zo veel. Ze heeft een verband om mijn voeten gelegd, na die eerst uitvoerig te hebbenMara schreef:En wat zei de podoloog? Soms kunnen ze met aangepaste schoenen nog heel veel bereiken, en dus je klachten verlichten.
onderzocht. Het blijkt dat de pijn nu wat minder wordt, ja overgaat in gevoelloosheid. Het blijkt nu
namelijk ook dat ik tot aan mijn knieën voor een groot deel gevoelloos ben. De oorzaak kan ze nog
niet zeggen, maar mogelijk dat ze me dan moet doorverwijzen naar een neuroloog.
Klinkt niet fijn DIA. Weer onzekerheid voor je. Heel veel sterkte.
- MarthaMartha
van de poort die niet dicht zit en dus klappert, terwijl ik al heerlijk onder de dekens lig....
oeps,dat is hinderlijk ja,maar.... blijf maar lekker in je holletje, want het is Siberisch buiten.....MarthaMartha schreef:van de poort die niet dicht zit en dus klappert, terwijl ik al heerlijk onder de dekens lig....
- MarthaMartha
Mmm.. ik ga hem nu toch maar dicht doen, want dit is echt irritant..Terri schreef:oeps,dat is hinderlijk ja,maar.... blijf maar lekker in je holletje, want het is Siberisch buiten.....MarthaMartha schreef:van de poort die niet dicht zit en dus klappert, terwijl ik al heerlijk onder de dekens lig....
Ben ik de enige die niet baalt van het weer?
Pittige wandeling gemaakt en nu met een warme chocolademelk
Dus... waar baal je (niet) van.

Ik moest even naar de winkel, na een hele morgen binnen, maar de koude viel meMara schreef:Ben ik de enige die niet baalt van het weer?![]()
wel bitter tegen. Wat een verschil in tempertuur...! Het lijkt weer winter te worden.
- JolandaOudshoorn
Een heftige aanval van buikpijn, gisterenavond. Nu heel rustig aan doen, want vanavond heb ik met een koor een uitvoering.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Toch geen blindedarmpje?JolandaOudshoorn schreef:Een heftige aanval van buikpijn, gisterenavond. Nu heel rustig aan doen, want vanavond heb ik met een koor een uitvoering.

Hopelijk heb je er vanavond geen last meer van.
Moet je ver van huis?
- JolandaOudshoorn
Nee, geen blinde darm. Het is gewoon 1 wee (daar vergelijk ik het altijd mee) en na maximaal een half uur weer over. Vervelend, maar er is mee te leven.Mara schreef:Toch geen blindedarmpje?JolandaOudshoorn schreef:Een heftige aanval van buikpijn, gisterenavond. Nu heel rustig aan doen, want vanavond heb ik met een koor een uitvoering.![]()
Hopelijk heb je er vanavond geen last meer van.
Moet je ver van huis?
We bleven in de buurt (Ridderkerk-Rijsoord)
Ik weet, mijn Verlosser leeft