Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Zitvrees heet dat toch?
Sterkte met morgen uit bed komen...
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Johann Gottfried Walther
Was het saai? Erg saai?Jantje schreef:Jawel hoor. Meerdere malen zelfs.Klavart schreef:Je bent zeker nog nooit in Gouda geweest?Jantje schreef:Dat kan vanalles zijn. Van een bezoekje bij één van onze Goudse medeforummers tot het natregenen terwijl je door de binnenstraten loopt, op zoek naar een museum. Op het eerste gezicht klinkt het erg saai.Johann Gottfried Walther schreef:Middagje Gouda.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
zoiets jaBertiel schreef:Zitvrees heet dat toch?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Zitvrees of zitvlees?Bertiel schreef:Zitvrees heet dat toch?

-
- Verbannen
Zeker. Veel bebouwing, wat ik me herinner, en weinig groen.Johann Gottfried Walther schreef:Was het saai? Erg saai?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dat doe ik ook regelmatig, maar niet vaak als het zo hard waait. Had je wind tegen of wind voor? Ik heb het idee van tegenwind.samanthi schreef:Van Arnhem naar Utrecht gefietst, zit nu in de trein naar huis.
Dat is een verschijnsel dat in steden wel vaker voorkomt.Jantje schreef:Zeker. Veel bebouwing, wat ik me herinner, en weinig groen.Johann Gottfried Walther schreef:Was het saai? Erg saai?
De bebouwing van de binnenstad van Gouda zou ik niet saai kunnen noemen.
-
- Verbannen
Nee. Maar daar moest ik toen niet zijn.
In Middelburg is het anders veel groener hoor. Daar heb je zelfs een klein bos.
In Middelburg is het anders veel groener hoor. Daar heb je zelfs een klein bos.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Dat is toch wel een aardig eind fietsen? Hoeveel km zou het zijn?DDD schreef:Dat doe ik ook regelmatig, maar niet vaak als het zo hard waait. Had je wind tegen of wind voor? Ik heb het idee van tegenwind.samanthi schreef:Van Arnhem naar Utrecht gefietst, zit nu in de trein naar huis.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
klopt... maar we hebben de ondersteuning bij heuveltjes op in combinatie met die tegenwind wat hoger gezet.DDD schreef:Dat doe ik ook regelmatig, maar niet vaak als het zo hard waait. Had je wind tegen of wind voor? Ik heb het idee van tegenwind.samanthi schreef:Van Arnhem naar Utrecht gefietst, zit nu in de trein naar huis.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
ongeveer 65, hele mooie tocht.Jantje schreef:Dat is toch wel een aardig eind fietsen? Hoeveel km zou het zijn?DDD schreef:Dat doe ik ook regelmatig, maar niet vaak als het zo hard waait. Had je wind tegen of wind voor? Ik heb het idee van tegenwind.samanthi schreef:Van Arnhem naar Utrecht gefietst, zit nu in de trein naar huis.
Ik ga meestal via Opheusden. Hoewel de route langs de Grebbeberg ook heel mooi is.
Wij zijn richtig ede/wageningen gegaan, langs de ginkelse hei, Scherpezeel, Utrechtse heuvelrug, zeist...DDD schreef:Ik ga meestal via Opheusden. Hoewel de route langs de Grebbeberg ook heel mooi is.
Ook mooi, maar ik denk dat vanaf Doorn via Werkhoven mooier is. Misschien iets voor een andere keer. Vanaf Amerongen langs de Rijn via Wijk bij Duurstede is ook mooi.
Dat hebben de kinderen weleens gedaan, we dachten dat het over Lunteren ook wel mooi zou zijn.DDD schreef:Ook mooi, maar ik denk dat vanaf Doorn via Werkhoven mooier is. Misschien iets voor een andere keer. Vanaf Amerongen langs de Rijn via Wijk bij Duurstede is ook mooi.