Wat doen we vandaag ? [6]

Gijs83

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Gijs83 »

Hendrikus schreef:
Gijs83 schreef:Vanavond orgelles(20.30 uur ong.)
Gijs, is er iets aan de hand? Normaal vertel je altijd dat je even orgelles hebt [dan denk ik altijd: die Gijs speelt vast heel snel, dan is 'ie zo klaar] en nu vermeld je zelfs het tijdstip erbij. Vanwaar, Gehazi?
Tja, het was nu ook wel iets langer, maar dat had te maken dat ik 2 stukken af had en weer 2 nieuwe moest gaan proberen. Ik ben nu met Gezang 255('Ere zij aan God de Vader') bezig in bewerking van Dick Sanderman en het klonk heel aardig volgens mijn nicht. Nu is de bedoeling dat ik dat ook nog kan...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen werkoverleg gehad bij TNT. Ze willen echt veel strakker aan de tijd worden. Ik zal dus wat effecienter(qua tijd) moeten gaan lopen, want ik ga nu 175 minuten voor de wijk krijgen terwijl ik er toch 3-4 uur mee bezig ben. Straks gaan de meeste TV-gidsen er ook nog af(Veronica is al weg, straks houden we volgens de teamcoch alleen de EO en de VPRO en de Tros nog over). Dus dan daalt de postvolume ook sterk :fi
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Gijs83 schreef:
Hendrikus schreef:
Gijs83 schreef:Vanavond orgelles(20.30 uur ong.)
Gijs, is er iets aan de hand? Normaal vertel je altijd dat je even orgelles hebt [dan denk ik altijd: die Gijs speelt vast heel snel, dan is 'ie zo klaar] en nu vermeld je zelfs het tijdstip erbij. Vanwaar, Gehazi?
Tja, het was nu ook wel iets langer, maar dat had te maken dat ik 2 stukken af had en weer 2 nieuwe moest gaan proberen. Ik ben nu met Gezang 255('Ere zij aan God de Vader') bezig in bewerking van Dick Sanderman en het klonk heel aardig volgens mijn nicht. Nu is de bedoeling dat ik dat ook nog kan...
ik lees het al... dit moet goedkomen :hum
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix

Bericht door Marnix »

Gijs83 schreef:Vanmorgen werkoverleg gehad bij TNT. Ze willen echt veel strakker aan de tijd worden. Ik zal dus wat effecienter(qua tijd) moeten gaan lopen, want ik ga nu 175 minuten voor de wijk krijgen terwijl ik er toch 3-4 uur mee bezig ben. Straks gaan de meeste TV-gidsen er ook nog af(Veronica is al weg, straks houden we volgens de teamcoch alleen de EO en de VPRO en de Tros nog over). Dus dan daalt de postvolume ook sterk :fi
Hmm... sterkte.

En ehh... als alle christenen in Rijssen nou gewoon een abonnement op de Visie nemen.... ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

vanmiddag even met mijn dochter bij Nachamu Nachamu Ami geweest
stapeltje boeken á 50 cent meegenomen :yahoo
je zou daar úren kunnen rondkijken!!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:vanmiddag even met mijn dochter bij Nachamu Nachamu Ami geweest
wat is dat dan??? en waar?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:
helma schreef:vanmiddag even met mijn dochter bij Nachamu Nachamu Ami geweest
wat is dat dan??? en waar?

De Nachamu winkel
Lunteren
Edeseweg 17

Telefoon 0318 486808
Openingstijden dinsdag,woensdag,donderdag
9.00 uur- 1600 uur.

Nachamu Nachamu Ami
Doel organisatie
De hebreeuwse woorden ‘Nachamu, Nachamu Ami’ vinden we terug in Jesaja 40:1 en betekenen: ‘Troost, troost mijn volk’. De stichting is opgericht om gehoor te geven aan deze oproep van God. De stichting zoekt naar mogelijkheden om het Joodse volk, dat om wat voor reden dan ook in nood verkeert, te helpen, steunen, bemoedigen en vertroosten. Dit ongeacht het land waar zij zich bevinden. De organisatie tracht haar doelstelling te realiseren door:

•Het geven van humanitaire hulp aan Joodse mensen in nood, zowel in de diaspora als in Israël.
•Het belang van voorbede voor het Joodse volk te onderstrepen en stimuleren.
•Het initiëren of ondersteunen van Joodse (hulpverlenings-)projecten waar ook ter wereld.
•Het bemoedigen van het Joodse volk met beloften van God uit Zijn Woord.
•Het actief zoeken naar samenwerking met gelijkgestemde organisaties of personen.
•Het organiseren van bijeenkomsten om Gods opdracht om te troosten uit te dragen en projecten te promoten.

informatie over de winkel:
http://www.israelreizen.nl/Nachamu.htm
henriët

Bericht door henriët »

Vanmorgen een vriendin op de koffie, fijn en gezellig zitten praten.
Ze heeft een baby'tje, dus heb ik heeerlijk kunnen kroelen:)

Vanmi had ik een hulp, hebben we even een kast aangepakt.

Vanavond heb ik t rijk alleen, de kids slapen.. Jean is naar een vriend.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Marnix schreef:
Gijs83 schreef:Vanmorgen werkoverleg gehad bij TNT. Ze willen echt veel strakker aan de tijd worden. Ik zal dus wat effecienter(qua tijd) moeten gaan lopen, want ik ga nu 175 minuten voor de wijk krijgen terwijl ik er toch 3-4 uur mee bezig ben. Straks gaan de meeste TV-gidsen er ook nog af(Veronica is al weg, straks houden we volgens de teamcoch alleen de EO en de VPRO en de Tros nog over). Dus dan daalt de postvolume ook sterk :fi
Hmm... sterkte.

En ehh... als alle christenen in Rijssen nou gewoon een abonnement op de Visie nemen.... ;)
Maar wie zegt dat de Visie allemaal goeie dingen verkondigd?
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:
Marnix schreef:
Hmm... sterkte.

Maar wie zegt dat de Visie allemaal goeie dingen verkondigd?
nou, jullie behouden iig jullie loopje
enne..
de visie... gewoon de vis opeten, en de graten laten liggen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

Nog geen plannen voor vandaag. Een heerlijk luier dagje. Misschien nog wel wat ondernemen. Ik zie wel wat de dag me brengt.
hmprff

Bericht door hmprff »

Vroeg eruit gegaan
gegeten en naar t schaatsen gekeken
de afwas van een paar dagen weggewerkt
zometeen mn kamer weer een beetje fatsoeneren
winkelen
colleges
studeren
studentenvereniging

Dus mn dagje zit weer vol ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
*girly*

Bericht door *girly* »

2x 12 muffins gebakken :slurp
Rommel opruimen
me klaar maken, en dan naar m'n werk, eerst 2 uur teamoverleg ( :baille ) en dan weer 's een poging tot werken doen :sweat
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing van Ds.C.A.van Dieren over Jona(Jona wordt uitgespuwd op het droge).
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Vandaag werken en vanavond lekker met mn kralen bezig.. Heb er gister een hele boel binnen gekregen... :yahoo :yahoo
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
Gesloten