voor "jan-met-de-korte-achternaam"wim schreef:"Daar sta je dan..." van Theo Olof
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nee. Ik wist niet van het bestaan af. Na wat googlen kom ik ook "Daar lig je dan..." tegen.Josephus schreef:Heb je "Daar zit je dan..." ook? :mrgreen:wim schreef:"Daar sta je dan..." van Theo Olof
(Geen grap trouwens!)
“Daar zit je dan...” van pianist, componist en psychiater Hans Henkemans in 1961 en “Daar lig je dan...” van sopraan Erna Spoorenberg uit 1962.
Klopt. Verder gaat de serie niet voorzover ik weet... Correctie: er is ook nog een "Daar ga je dan", eveneens met Theo Olof.wim schreef:Nee. Ik wist niet van het bestaan af. Na wat googlen kom ik ook "Daar lig je dan..." tegen.Josephus schreef:Heb je "Daar zit je dan..." ook? :mrgreen:wim schreef:"Daar sta je dan..." van Theo Olof
(Geen grap trouwens!)
“Daar zit je dan...” van pianist, componist en psychiater Hans Henkemans in 1961 en “Daar lig je dan...” van sopraan Erna Spoorenberg uit 1962.

Fijne musicus trouwens, die Theo Olof.
- J.C. Philpot
Zohoo en hoe oud ben jij dan al als ik vragen mag??????Hendrikus schreef:Da's al een oudje! Las ik 40 jaar geleden ook al 8)wim schreef:"Daar sta je dan..." van Theo Olof

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Als ie nou op de meeting kwam konden we het aanschouwen........myster schreef:i.i.g 45 of hij moet al heeeeeel jong hebben kunnen lezen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Mariavt schreef:Zohoo en hoe oud ben jij dan al als ik vragen mag??????Hendrikus schreef:Da's al een oudje! Las ik 40 jaar geleden ook al 8)wim schreef:"Daar sta je dan..." van Theo Olof
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
ahum.... laat ik me niet over uit. kan zelf ook niet komenMariavt schreef:Als ie nou op de meeting kwam konden we het aanschouwen........myster schreef:i.i.g 45 of hij moet al heeeeeel jong hebben kunnen lezen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Mariavt schreef:Zohoo en hoe oud ben jij dan al als ik vragen mag??????Hendrikus schreef: Da's al een oudje! Las ik 40 jaar geleden ook al 8)

-
Winnie-de-Poeh Management omnibus
Erg leuk om te lezen. En veel begrijpelijker dan de taaie kost die ik tijdens mijn opleiding door moest worstelen. Maar ja, eerlijk is eerlijk, in dit boek worden weer niet alle theorietjes behandeld! Het niveau is ala Winnie-de-Poeh. Een aanrader voor de managers onder ons!
:
Erg leuk om te lezen. En veel begrijpelijker dan de taaie kost die ik tijdens mijn opleiding door moest worstelen. Maar ja, eerlijk is eerlijk, in dit boek worden weer niet alle theorietjes behandeld! Het niveau is ala Winnie-de-Poeh. Een aanrader voor de managers onder ons!

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
- Miscanthus