jakobmarin schreef:Een man denkt dat hij huishoudelijk werk heeft verricht, als hij de toiletbril naar beneden doet

jakobmarin schreef:Een man denkt dat hij huishoudelijk werk heeft verricht, als hij de toiletbril naar beneden doet
Dan heb ik blijkbaar last van de bijwerkingen van de pillen die mijn zoon slikt...jakobmarin schreef:Kwaad worden omdat de medicamenten zo duur zijn, is een van de bijwerkingen.
Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Dan is het niet waar, natuurlijk...zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Mister schreef:Dan is het niet waar, natuurlijk...zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Het klopt inderdaad, de oorspronkelijke spreuk gaat over Allah, maar aangezien wij gewoon op zijn nederlands discussiëren (en niet in het arabisch) heb ik er God van gemaakt.zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Bedoelen ze met Allah echt God de Vader? of is het een god (afgod(?))jakobmarin schreef:Het klopt inderdaad, de oorspronkelijke spreuk gaat over Allah, maar aangezien wij gewoon op zijn nederlands discussiëren (en niet in het arabisch) heb ik er God van gemaakt.zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Allah betekend God. Overigens noemen bijbelgetrouwe christenen in Indonesië de Vader van Jezus ook Allah.
Die Bijbelgetrouwe christenen in Indonesie (en andere moslimlanden) bedoelen daarmee idd. God de Vader. Is dat zo moeilijk voor te stellen, dat christenen in andere landen andere tradities en gewoontes hebben?albion schreef:Bedoelen ze met Allah echt God de Vader? of is het een god (afgod(?))jakobmarin schreef:
Allah betekend God. Overigens noemen bijbelgetrouwe christenen in Indonesië de Vader van Jezus ook Allah.
JolandaOudshoorn schreef:Die Bijbelgetrouwe christenen in Indonesie (en andere moslimlanden) bedoelen daarmee idd. God de Vader. Is dat zo moeilijk voor te stellen, dat christenen in andere landen andere tradities en gewoontes hebben?albion schreef:Bedoelen ze met Allah echt God de Vader? of is het een god (afgod(?))jakobmarin schreef:
een zegenrijke schare - te hopenzusterelly schreef:Wat gaat er van de kerk uit, als de kerk uitgaat?
Goede vraag ja!!zusterelly schreef:Wat gaat er van de kerk uit, als de kerk uitgaat?