Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [4]
Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Verder: als je de smaak van paracetamol te vies vindt, moet je je afvragen of je het wel echt nodig hebt.
Verder: als je de smaak van paracetamol te vies vindt, moet je je afvragen of je het wel echt nodig hebt.
- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
Inderdaad. Bovendien kun je de paracetamol ook nog breken. Ik slik hem altijd in één keer in en ik proef er niets van.Mannetje schreef:Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Cheeseburgersoep met afbakbroodjes
-
- Verbannen
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?helma schreef:Cheeseburgersoep
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Aardappeltjes, schelvis met bieslooksaus en groentesoep.
Als iemand een hele pcm met te weinig water inneemt, kan hij in de keelholte of slokdarm blijven steken, met alle gevolgen van dien.Mannetje schreef:Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Bovendien wordt het sneller opgenomen als het opgelost is.
En als je een lege maag hebt, lijkt mij zo'n tablet ook niet echt goed.
Ik los hem dus op.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- J.C. Philpot
Ik heb weleens gehoord dat heel doorslikken gevaarlijk is, omdat alle paracetamol dan op 1 plek in de maag zit, en dan de maag kan beschadigen.Mara schreef:Als iemand een hele pcm met te weinig water inneemt, kan hij in de keelholte of slokdarm blijven steken, met alle gevolgen van dien.Mannetje schreef:Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Ik los hem dus op.
Ik gebruik echter meestal ook geen glas water, maar sabbel er op totdat hij helemaal is opgelost.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Dat lijkt me echt de meest smerige optie, alsof het een lekker snoepje is...J.C. Philpot schreef:Ik heb weleens gehoord dat heel doorslikken gevaarlijk is, omdat alle paracetamol dan op 1 plek in de maag zit, en dan de maag kan beschadigen.Mara schreef:Als iemand een hele pcm met te weinig water inneemt, kan hij in de keelholte of slokdarm blijven steken, met alle gevolgen van dien.Mannetje schreef:Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Ik los hem dus op.
Ik gebruik echter meestal ook geen glas water, maar sabbel er op totdat hij helemaal is opgelost.
- J.C. Philpot
Ik snap dat het voor veel mensen te bitter is. Maar ik hou er wel van.Geytenbeekje schreef:Dat lijkt me echt de meest smerige optie, alsof het een lekker snoepje is...J.C. Philpot schreef:Ik heb weleens gehoord dat heel doorslikken gevaarlijk is, omdat alle paracetamol dan op 1 plek in de maag zit, en dan de maag kan beschadigen.Mara schreef:Als iemand een hele pcm met te weinig water inneemt, kan hij in de keelholte of slokdarm blijven steken, met alle gevolgen van dien.Mannetje schreef:Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Ik los hem dus op.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
- Verbannen
Geloof mij maar dat dit een broodje aap-verhaal is. En niet zo'n klein beetje ook.J.C. Philpot schreef:Ik heb weleens gehoord dat heel doorslikken gevaarlijk is, omdat alle paracetamol dan op 1 plek in de maag zit, en dan de maag kan beschadigen.Mara schreef:Als iemand een hele pcm met te weinig water inneemt, kan hij in de keelholte of slokdarm blijven steken, met alle gevolgen van dien.Mannetje schreef:Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Ik los hem dus op.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
De eerste of de laatste zin?Jantje schreef:Geloof mij maar dat dit een broodje aap-verhaal is. En niet zo'n klein beetje ook.J.C. Philpot schreef:Ik heb weleens gehoord dat heel doorslikken gevaarlijk is, omdat alle paracetamol dan op 1 plek in de maag zit, en dan de maag kan beschadigen.Mara schreef:Als iemand een hele pcm met te weinig water inneemt, kan hij in de keelholte of slokdarm blijven steken, met alle gevolgen van dien.Mannetje schreef:Paracetamol kun je gewoon heel doorslikken, en anders moet je het met je tanden kauwen. Slok water erbij en je proeft er bitter weinig van.
Ik los hem dus op.
Vergeleken met vitamine C smaakt paracetamol naar chocolade.J.C. Philpot schreef:Ik snap dat het voor veel mensen te bitter is. Maar ik hou er wel van.
- J.C. Philpot
Herman schreef:Vergeleken met vitamine C smaakt paracetamol naar chocolade.J.C. Philpot schreef:Ik snap dat het voor veel mensen te bitter is. Maar ik hou er wel van.

George Whitefield
George Whitefield
-
- Verbannen
De eerste zin.Nathanaël schreef:De eerste of de laatste zin?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Oh, toch welJantje schreef:De eerste zin.Nathanaël schreef:De eerste of de laatste zin?