Super!Lassie schreef:
k vondt deze wel heel erg grappig qua kleuren (deze is onbewerkt).
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
de tekst ookLassie schreef:

Hoe dan ook, de kleuren zijn inderdaad heel sprekend. Ik vind overigens het gras wel heel erg groen, bijna fluoriserend.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
De kleuren zijn onmiskenbaar opgeblazen. Maar dat geeft de foto wel een speciaal sfeertje.Da Capo schreef: Hoe dan ook, de kleuren zijn inderdaad heel sprekend. Ik vind overigens het gras wel heel erg groen, bijna fluoriserend.
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
maar hij is onbewerkt zei ze....Hendrikus schreef:De kleuren zijn onmiskenbaar opgeblazen. Maar dat geeft de foto wel een speciaal sfeertje.Da Capo schreef: Hoe dan ook, de kleuren zijn inderdaad heel sprekend. Ik vind overigens het gras wel heel erg groen, bijna fluoriserend.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dan is het een slechte camera, want de kleuren zijn volstrekt onnatuurlijk.MarthaMartha schreef:maar hij is onbewerkt zei ze....Hendrikus schreef:De kleuren zijn onmiskenbaar opgeblazen. Maar dat geeft de foto wel een speciaal sfeertje.Da Capo schreef: Hoe dan ook, de kleuren zijn inderdaad heel sprekend. Ik vind overigens het gras wel heel erg groen, bijna fluoriserend.
~~Soli Deo Gloria~~
OnbewerktLassie schreef:

Nou dan is het soms, dus echt zo dat het gras bij een ander groener is dan bij mezelf

Ik heb zulk gras nog nooit gezien

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Deze foto is gewoon zo genomen met de camera (geen idee wat manlief gedaan heeft met de camera) en ik bedoel onbewerkt op de pc. Sommige mensen bewerken hun foto's op de pc.
Lekker positief zo.
Lekker positief zo.
Zal ongetwijfeld gewoon een camera-instelling zijn, dat doet echter helemaal niks af aan het resultaat! Bewerken is trouwens ook niet per definitie fout ofzo.. Zolang het de foto maar ten goede komt.Lassie schreef:Deze foto is gewoon zo genomen met de camera (geen idee wat manlief gedaan heeft met de camera) en ik bedoel onbewerkt op de pc.

@Lassie: ik zou het een ontroerende foto hebben gevonden alsie in zwart/wit of sepia was geweest.
Dan had het een dromerige sfeer uitgestraald, nu spatten de kleuren van het scherm en vergeet ik naar de figuur te kijken, omdat de kleuren overheersen.
Is geen kritiek hoor
maar gewoon zoals ik het beleef.
Dan had het een dromerige sfeer uitgestraald, nu spatten de kleuren van het scherm en vergeet ik naar de figuur te kijken, omdat de kleuren overheersen.
Is geen kritiek hoor

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
stil maar, ik hou van kleur en voor mij is dit een heerlijke vrolijke foto!Lassie schreef:Deze foto is gewoon zo genomen met de camera (geen idee wat manlief gedaan heeft met de camera) en ik bedoel onbewerkt op de pc. Sommige mensen bewerken hun foto's op de pc.
Lekker positief zo.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Kan iemand mij beknopt uitleggen hoe ik een foto vanuit eigen computer hier plaats?
De beste plaats op aarde is geen plaats meer waard te zijn.
Ga naar Imageshack (ik zoek het altijd op via Google)Johann schreef:Kan iemand mij beknopt uitleggen hoe ik een foto vanuit eigen computer hier plaats?
Browse (dan kan je op een foto vanuit je computer klikken)
Uploaden
Resizing 800x600
Na het uploaden krijg je een lijst. Je kiest uit direct link dat kopieër je.
Daarna ga je naar rf (klik op IMG staat boven aan onder RE: Schitterende foto's) en er tussen plak je de direct link en dan komt de foto op het scherm.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:http://img825.imageshack.us/img825/593/sdc10129.jpg
even een momentje terug in de tijd.. begin van de zomer...
gezellig met Käthe naar t strand.
dit is even een test met foto uploaden..
maar nu zie je alleen de link en niet de foto?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik vind die felle kleuren en het contrast de foto juist wel artistiek.Mara schreef:@Lassie: ik zou het een ontroerende foto hebben gevonden alsie in zwart/wit of sepia was geweest.
Is geen kritiek hoormaar gewoon zoals ik het beleef.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."