Geplaatst: 23 okt 2007, 08:14
...Het heerlijk fris is buiten?
....Het heeft gevroren vanacht.....
....Het heeft gevroren vanacht.....
5 jaar terug auto op nieuw chassis laten zetten + nieuwe bodemplaten, voetenbak en kofferbakbodem in laten lassen. Nu 5 jaar verder zowel chassis als voetenbak en kofferbakbodem een puinhoop. En waarom? Slecht spul geleverd en alles verborgen onder dikke laag kit. Bij goed werk had ik er 15 jaar geen omkijken naar gehad.jvdg schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef:.... er een garage in Nederland is waar ik met alle plezier mn auto door de gevel zou willen rijden?
Leg es uit!
is daar wat te beleven vanavond?Lassie schreef:.......ik vanavond naar het mooie Elburg ga!
vast wel.Hendrikus schreef:is daar wat te beleven vanavond?Lassie schreef:.......ik vanavond naar het mooie Elburg ga!
Je Citroën?Kislev schreef:5 jaar terug auto op nieuw chassis laten zetten + nieuwe bodemplaten, voetenbak en kofferbakbodem in laten lassen. Nu 5 jaar verder zowel chassis als voetenbak en kofferbakbodem een puinhoop. En waarom? Slecht spul geleverd en alles verborgen onder dikke laag kit. Bij goed werk had ik er 15 jaar geen omkijken naar gehad.jvdg schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef:.... er een garage in Nederland is waar ik met alle plezier mn auto door de gevel zou willen rijden?
Leg es uit!
meestal roesten die toch onder je derriëre weg, maar het zijn en blijven schitterende wagens....om te zienMarco schreef:Je Citroën?Kislev schreef:5 jaar terug auto op nieuw chassis laten zetten + nieuwe bodemplaten, voetenbak en kofferbakbodem in laten lassen. Nu 5 jaar verder zowel chassis als voetenbak en kofferbakbodem een puinhoop. En waarom? Slecht spul geleverd en alles verborgen onder dikke laag kit. Bij goed werk had ik er 15 jaar geen omkijken naar gehad.jvdg schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef:.... er een garage in Nederland is waar ik met alle plezier mn auto door de gevel zou willen rijden?
Leg es uit!
Ik heb er twee maar het gaat om de eend. Roest inderdaad onder je gat vandaan. En dat is niet zozeer de schuld van Citroen maar wel van die bedrijven die dan plaatwerk maken voor eenden wat nog erger roest dan wat Citroen destijds van de band liet rollen. Bovendien is het er slordig ingelast wat het roestproces versneld.Marco schreef:Je Citroën?Kislev schreef:5 jaar terug auto op nieuw chassis laten zetten + nieuwe bodemplaten, voetenbak en kofferbakbodem in laten lassen. Nu 5 jaar verder zowel chassis als voetenbak en kofferbakbodem een puinhoop. En waarom? Slecht spul geleverd en alles verborgen onder dikke laag kit. Bij goed werk had ik er 15 jaar geen omkijken naar gehad.jvdg schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef:.... er een garage in Nederland is waar ik met alle plezier mn auto door de gevel zou willen rijden?
Leg es uit!
Citroën gebruikte voor de 2CV een plaatdikte van 0,3 mm, (en voor de SM 0,4 mm, maar dan wel vertint, zodat het niet zo snel roest.)Kislev schreef:
Het rare is dat eenden uit bijv. jaren '60 veel en veel beter staal hebben dan uit de jaren '80. De snoeken van 70 tot 75 hebben ook het minste staal, terwijl de SM's die in die tijd geproduceerd enorm goed staal hebben, roest nauwelijks.
Die garage had er niet op gerekend dat dat geval nog 5 jaar mee zou gaan.Kislev schreef:5 jaar terug auto op nieuw chassis laten zetten + nieuwe bodemplaten, voetenbak en kofferbakbodem in laten lassen. Nu 5 jaar verder zowel chassis als voetenbak en kofferbakbodem een puinhoop. En waarom? Slecht spul geleverd en alles verborgen onder dikke laag kit. Bij goed werk had ik er 15 jaar geen omkijken naar gehad.jvdg schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef:.... er een garage in Nederland is waar ik met alle plezier mn auto door de gevel zou willen rijden?
Leg es uit!
Daar is niks mis mee!Lassie schreef:......ik binnenkort weer eens naar Elburg ga.
Elburg is een van de mooiste plaatsjes die ik ken!!!Hendrikus schreef:Daar is niks mis mee!Lassie schreef:......ik binnenkort weer eens naar Elburg ga.