Wat staat er op het menu vandaag?

Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Zalmgehakt...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Marnix

Bericht door Marnix »

gisteren een Bourganidsche maaltijd met 2 kippebouten, shoarma met gebakken aardappeltjes, sla. En een 0,7-literfles La Chouffe blonde met z'n tweeen. (mijn huisgenoot en ik)

Vandaag zal het wel gezonder worden, mijn geliefde gaat vanmiddag naar mijn huisje en als ik dan rond half 6 thuiskom staat als het goed is het eten klaar. Heerlijk, zo'n traditionele rolverdeling!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Tartaar, gebakken uien, puree,zeer fijne bonen lang,rode wijn,---------------------------------------sigaar na---------------avondstilte en stilte.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:Vandaag zal het wel gezonder worden, mijn geliefde gaat vanmiddag naar mijn huisje en als ik dan rond half 6 thuiskom staat als het goed is het eten klaar. Heerlijk, zo'n traditionele rolverdeling!
Langzaam maar zeker wordt zelfs jij conservatief. :D
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:---------------avondstilte en stilte.
wat is het verschil tussen die twee????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

Draadjesvlees met rodekool denk ik.
Marnix

Bericht door Marnix »

Tiberius schreef:
Marnix schreef:Vandaag zal het wel gezonder worden, mijn geliefde gaat vanmiddag naar mijn huisje en als ik dan rond half 6 thuiskom staat als het goed is het eten klaar. Heerlijk, zo'n traditionele rolverdeling!
Langzaam maar zeker wordt zelfs jij conservatief. :D
Alleen als het me uitkomt. Normaal ben ik redelijk progressief maar als ik honger heb en lui ben zeg ik altijd tegen Joanne: Ga eens eten koken, ken je taak, jou plaats is aan het aanrecht, dat is vrouwenwerk :mrgreen:

Lassie: Hmm, lekker, draadjesvlees :) Die rode kool kan me gestolen worden :D

Rens, het verschil tussen stilte en avondstilte is dat avondstilte slechts in de avond gevonden kan orden, waar stilte ook op andere uren van de dag te vinden is, als je goed zoekt althans. Als je van half 6 tot half 7 stilte hebt kan je stellen dat je 1 uur stilte hebt gehad, maar geen een avondstilte, die heb je slechts een half uur gehad.

Dat is het verschil. En ja, daar word je stil van he :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Aardappelen, bloemkool met kerrie-roomsaus, pittige jus, karbonaadjes en bitterkoekjespudding toe.
Moderatorbericht:
Lassie

Bericht door Lassie »

iets met kip
Adorote

Bericht door Adorote »

Brood hartig beleg,fruit,glas rode wijn.
Rens

Bericht door Rens »

Oosterse wokschotel...........
Moderatorbericht:
Adorote

Bericht door Adorote »

Rens schreef:Oosterse wokschotel...........

Heerlijk,maar toch wel met een goed lichtblond biertje he, en wat spekkoek na met een kleine koffie.
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:

Heerlijk,maar toch wel met een goed lichtblond biertje he, en wat spekkoek na met een kleine koffie.
Lichtblond? Nee nee....een zéér zwaar bier: het Kanon (11,6%), met bij de (extra dark senseo-)koffie een dikke plak onvervalste Wekeromse kruidkoek..........
Moderatorbericht:
Adorote

Bericht door Adorote »

Rens schreef:
Adorote schreef:

Lichtblond? Nee nee....een zéér zwaar bier: het Kanon (11,6%), met bij de (extra dark senseo-)koffie een dikke plak onvervalste Wekeromse kruidkoek..........

Ook lekker :wink:
Marnix

Bericht door Marnix »

Voor mij vandaag: Gegrilde aardappeltjes (zot, in schil) met zomergroente en Cordon Bleu. Uiteraard met salade en jus d'orange en een lekker toetje. Morgen bami met oosterse wokgroenten, overmorgen lasagne.

En 's avonds een lekkere whisky. Gisteravond was dat een Lagavullin van 15 jaar oud, vanavond wordt het een The Macallan Fine Oak van 12 jaar :)
Gesloten