helma schreef:vandaag bij paleis het Loo kwam een paardentram met paarden aan
de ll moesten allemaal echt een paard aaien
zegt een van de leerlingen (groep 7) tegen de juf:
Juf, met zo'n paard bent u ook getrouwd hè!

helma schreef:vandaag bij paleis het Loo kwam een paardentram met paarden aan
Geweldig...helma schreef:vandaag bij paleis het Loo kwam een paardentram met paarden aan
Geweldig, zo'n reactie!helma schreef:vandaag bij paleis het Loo kwam een paardentram met paarden aan
Ik herinner me dat een nichtje eens zei, toen we foto's bekeken van haar zelf, waarKippetje schreef:Mijn zoon (3) vroeg zich vandaag hardop af wanneer we weer eens bij de 'spaghettiwinkel' gaan eten...... (pizzeria)
helma schreef:M'n dochtertje (5) en ik fietsten vanmiddag in de hitte naar de apotheek
zegt mijn dochtertje : Pffft, wat is het heet. laten we maar gauw in de schaduw van Zijn vleugels fietsen
GEWELDIG!helma schreef:M'n dochtertje (5) en ik fietsten vanmiddag in de hitte naar de apotheek
zegt mijn dochtertje : Pffft, wat is het heet. laten we maar gauw in de schaduw van Zijn vleugels fietsen
Prachtig!!Luther schreef:GEWELDIG!helma schreef:M'n dochtertje (5) en ik fietsten vanmiddag in de hitte naar de apotheek
Komt toch nog iets van (waarschijnlijk) je opvoeding terug!helma schreef:M'n dochtertje (5) en ik fietsten vanmiddag in de hitte naar de apotheek
Prachtig.. zo begint m'n oudste (6 jaar) ook een beetje met schrijven. Kreeg ik afgelopen zondag een brief van hem.."Papa is mijn alle beste vriend" Ja, daar kan ik wel van genietenhenriët schreef:Onze lieve prins was jarig afgelopen week.
Jetje vond dat dat wel een knutselwerkje waard was, en stapte al vroeg haar bedje uit.
Nadat mama vanuit haar bed had gemompeld:"Ja hoor meis, ga jij maar voor je broertje knutselen",draaide mama zich nog s om en viel weer in slaap. Even later hoorde mama weer gestommel en daar kwam zuslief met zowaar een briefje voor broertjelief. Vanzelfsprekend wilde mama het briefje wel lezen en was meteen klaarwakker en bedacht :
uit de mond der kinderen...
op het briefje stond.
lief broer.
jij krijgt vil kadoos maar God wens ik in je hart.
5 jaar en dan zo n briefje..
ik vond het zo ontzettend mooi...
Super! Zeker bewaren, zoiets...BJD schreef:Prachtig.. zo begint m'n oudste (6 jaar) ook een beetje met schrijven. Kreeg ik afgelopen zondag een brief van hem.."Papa is mijn alle beste vriend" Ja, daar kan ik wel van genietenhenriët schreef:Onze lieve prins was jarig afgelopen week.
Jetje vond dat dat wel een knutselwerkje waard was, en stapte al vroeg haar bedje uit.
Nadat mama vanuit haar bed had gemompeld:"Ja hoor meis, ga jij maar voor je broertje knutselen",draaide mama zich nog s om en viel weer in slaap. Even later hoorde mama weer gestommel en daar kwam zuslief met zowaar een briefje voor broertjelief. Vanzelfsprekend wilde mama het briefje wel lezen en was meteen klaarwakker en bedacht :
uit de mond der kinderen...
op het briefje stond.
lief broer.
jij krijgt vil kadoos maar God wens ik in je hart.
5 jaar en dan zo n briefje..
ik vond het zo ontzettend mooi...