Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.
beroepingswerk, deel 2
-
- Contacteer:
Ben vroeg gewend, en bovendien heb ik een voertuig met 3 pedalen in plaats van 2, dus die kan wat sneller vooruit komen.Hendrikus schreef:Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Overigens: kand. M. Joosse heeft al classicaal examen gehad (zaterdag 14 juli) en is toegelaten tot de volle bediening van Woord en Sacrament, zoals dat plechtig heet.
De bevestiging is is definitief vastegesteld op woensdag 5 september 2007 om 15.00 uur door ds. G.J. van Aalst in het eigen kerkgebouw.
(Bron: kerkbode GG Alblasserdam en Ambacht)
De bevestiging is is definitief vastegesteld op woensdag 5 september 2007 om 15.00 uur door ds. G.J. van Aalst in het eigen kerkgebouw.
(Bron: kerkbode GG Alblasserdam en Ambacht)
Ja, daar weten we alles van. Die met dat bijzondere kenteken 8)caprice schreef:Ben vroeg gewend, en bovendien heb ik een voertuig met 3 pedalen in plaats van 2, dus die kan wat sneller vooruit komen.Hendrikus schreef:Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.
caprice schreef:
Neen, Rhenen.Hendrikus schreef:Zwolle?caprice schreef:Deze vind ik toch wat gepaster in dit topic. 8)

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Nope..DONKER - blauwHendrikus schreef:DONKERBLAUWE Mercedessen zelfs...Mister schreef:Mercedessen en beroepingswerk in 1 topic...:
:
Ik zal niet zeggen wat ik nu denk... ;-)
of is-ie zwart soms? 8)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van joucaprice schreef:Ben vroeg gewend, en bovendien heb ik een voertuig met 3 pedalen in plaats van 2, dus die kan wat sneller vooruit komen.Hendrikus schreef:Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.

Dat is natuurlijk wel mogelijk. We zijn echter beide aan dezelfde maximumsnelheid gebonden. 8)Duuk schreef:Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van jou
(Wat een geleuter allemaal, zeg

Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Kom kom Caprice,niet van dat benauwde, er mag best es iets minder serieus gezegd worden hoor........caprice schreef:Dat is natuurlijk wel mogelijk. We zijn echter beide aan dezelfde maximumsnelheid gebonden. 8)Duuk schreef:Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van jou
(Wat een geleuter allemaal, zeg: )
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !