Kleine ergernissen [2]

vlinder

Re: Kleine ergernissen [2]

Bericht door vlinder »

MarthaMartha schreef:correctiehemdje tegen een te dikke buik onder een nieuw jurkje... :hum

Ik ben gewoon misselijk, zo strak :mosc

(en toen ik de badkamer uitkwam riep ons logeetje: wow wat mooi, u lijkt wel zwanger :bobo )

:humhihi
MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:
helma schreef:
Marnix schreef:
Sonja zegt volgens mij dat als je daar problemen mee hebt, je lekker een tussendoortje moet pakken, maar dan wel een gezondere dan twee frikadellen en een hand dropjes. Een cracker met jonge kaas, snack-a-jacks etc. :)
:mrgreen:
misschien zegt Sonja tegen martha wel wat anders......
Als ze enorm ondergewicht heeft wel.
hi, op dot moment valt het mee, maar het is flink eten om het boven de 50 te houden........
Sja dat krijg je van al die frikandellen... :langue
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
helma

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:correctiehemdje tegen een te dikke buik onder een nieuw jurkje... :hum

Ik ben gewoon misselijk, zo strak :mosc

(en toen ik de badkamer uitkwam riep ons logeetje: wow wat mooi, u lijkt wel zwanger :bobo )

:humhihi
ach ja, je bent 'gewoon' een moeder. En je mag best een buikje hebben.
Dr. N.N. op Refoweb schreef:Een Amerikaanse vrouw, Bonnie Crowder, die er tot haar verbazing achter kwam dat er heel veel vrouwen bestonden die er zo uitzagen als zijzelf na haar zwangerschappen, heeft vervolgens een website opgericht zonder seksuele bijbedoelingen, om te laten zien hoe normale moeders er eigenlijk uit zien.(http://theshapeofamother.com/) Later deed ze hetzelfde voor vrouwen die nog niet zwanger geweest waren, omdat hele volksstammen van vrouwen het idee hebben dat ze niet aan de standaard voldoen. En wat blijkt... Die standaard is helemaal niet standaard.
en dit schreef hij ook nog (dat raakte me nog het meest)
Wij zitten allemaal op de Titanic en dat zij onder gaat is zeker. Nog drijft je schip. Terwijl jij bezig bent te bedenken of je scheepshut niet een verfje kan gebruiken, gutst het water door het gat in de romp. Geloof me, je bent de enige niet. Wij allemaal leven op het bovendek. Het schip lijkt ons tamelijk stabiel. Jij en ik, we worden allemaal beziggehouden door pietluttigheden, die belangrijk lijken en het voor ons ook zijn. Dat is onze aard. Maar jij en ik weten ook dat het er ten diepste op aankomt dat we ons van een plaats in de reddingsboot verzekeren.
Mara

Bericht door Mara »

Ja helma, dat heb ik ook gelezen, maar dat ging over iets meer dan een buikje ;)
Ik denk dat het enige vervelende van een klein buikje is, dat je soms als vrouw veelbetekenend wordt aangekeken of iemand roept meteen spontaan: wat leuk!
Maar terwijl dit niet zo is. Ik heb dat eenmaal gedaan, doe het nooit meer :sweat
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mara schreef:Ja helma, dat heb ik ook gelezen, maar dat ging over iets meer dan een buikje ;)
Ik denk dat het enige vervelende van een klein buikje is, dat je soms als vrouw veelbetekenend wordt aangekeken of iemand roept meteen spontaan: wat leuk!
Maar terwijl dit niet zo is. Ik heb dat eenmaal gedaan, doe het nooit meer :sweat
't Is ooit tegen mijn ma gezegd toen die al zesenvijftig was.
Ze wist niet hoe ze het moest opvatten; als complimentje voor haar jeugdig uiterlijk of als verwijt voor de genegeerde buikspieroefeningen.
Mara

Bericht door Mara »

Ik heb net een rekening betaald van de regionale belasting groep, betr. waterzuivering.
Dat stijgt elk jaar. En als ik dan op de radio hoor dat er nog steeds mensen zijn die van alles door de wc kieperen, zoals natte doekjes, frituurvet, soep, jus enz. :banghead
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

De scholen zijn weer begonnen. Wat zie je dus om half vier bij het winkelcentrum (dat in de buurt van een recreatieplas ligt)? Moeders die massaal pizza's en friet inslaan, kinderen van een jaar of acht die in zwemkleding rondrennen en halverwege de middag blijkbaar noodzakelijk naar de snackbar moeten voor een frietje met allerlei andere snacks, pubers die mixdrankjes en flessen rosé kopen. :bobo
refo

Bericht door refo »

Zita schreef:De scholen zijn weer begonnen. Wat zie je dus om half vier bij het winkelcentrum (dat in de buurt van een recreatieplas ligt)? Moeders die massaal pizza's en friet inslaan, kinderen van een jaar of acht die in zwemkleding rondrennen en halverwege de middag blijkbaar noodzakelijk naar de snackbar moeten voor een frietje met allerlei andere snacks, pubers die mixdrankjes en flessen rosé kopen. :bobo
Wat is je ergernis? Moet je nu lang wachten bij de friettent?
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:De scholen zijn weer begonnen. Wat zie je dus om half vier bij het winkelcentrum (dat in de buurt van een recreatieplas ligt)? Moeders die massaal pizza's en friet inslaan, kinderen van een jaar of acht die in zwemkleding rondrennen en halverwege de middag blijkbaar noodzakelijk naar de snackbar moeten voor een frietje met allerlei andere snacks, pubers die mixdrankjes en flessen rosé kopen. :bobo
Moeten ze zich niet legitimeren dan? :oO
De leeftijd is toch verhoogd naar 20?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

refo schreef:
Wat is je ergernis? Moet je nu lang wachten bij de friettent?
Ach, ik ben nog van de generatie van 'tucht, orde en netheid'. Van netjes en gezond. En ik was zo naief om te denken dat die schone waarden zich zouden herstellen als de vakantietijd voorbij was. :huhu En ik moest inderdaad lang wachten op mijn ijsje, maar ik heb nog vakantie...
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Een vette baklucht die op de een of andere manier mijn huis binnendringt...
:oO
vlinder

Bericht door vlinder »

Afgewezen schreef:Een vette baklucht die op de een of andere manier mijn huis binnendringt...
:oO
Moet je die afvalzak met Mc Donaldsproducten niet naast je voordeur zetten.... :langue :langue
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Honderdduizend vliegjes...
Vuilnisbak te laat verschoond. 8|
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Afgewezen schreef:Honderdduizend vliegjes...
Zat daar dus toch de zak in van de MCD ;)
henriët

Bericht door henriët »

vroeg naar bed willen...

is me niet gelukt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Mister schreef:
Afgewezen schreef:Honderdduizend vliegjes...
Zat daar dus toch de zak in van de MCD ;)
:fouet
Gesloten