Vertel eens...-DIA- schreef:Dat lijkt me ook heel logisch...huisman schreef:Mara schreef:Maar betreffende dominee heeft het boek ook niet gelezenhuisman schreef:Gaat mijn lijfblad (Bewaar het pand) eindelijk aandacht geven aan het boek van ds Kort...gaat het topic op slot.
Maar schrijft desondanks een evenwichtig artikel ! Toch wel een verschil tussen de DWS Roos en de BwP Roos.
Niet alleen op dit punt, maar op vele punten zijn DWS/BhP verschillend.
Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van? [2]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mensen die op facebook voortdurend van die berichtjes liken en delen met al hun vrienden om zo een kans van 0,000000001 te hebben op een babycape, ipad, vakantiehuisje of fotoshoot.
Dat was voor mij 1 van de redenen om mijn FB account te verwijderen.Zita schreef:Mensen die op facebook voortdurend van die berichtjes liken en delen met al hun vrienden om zo een kans van 0,000000001 te hebben op een babycape, ipad, vakantiehuisje of fotoshoot.
Mister schreef:Dat was voor mij 1 van de redenen om mijn FB account te verwijderen.Zita schreef:Mensen die op facebook voortdurend van die berichtjes liken en delen met al hun vrienden om zo een kans van 0,000000001 te hebben op een babycape, ipad, vakantiehuisje of fotoshoot.

Vreselijk ja.Zita schreef:Mensen die op facebook voortdurend van die berichtjes liken en delen met al hun vrienden om zo een kans van 0,000000001 te hebben op een babycape, ipad, vakantiehuisje of fotoshoot.
- J.C. Philpot
Inderdaad! Bah!freek schreef:Vreselijk ja.Zita schreef:Mensen die op facebook voortdurend van die berichtjes liken en delen met al hun vrienden om zo een kans van 0,000000001 te hebben op een babycape, ipad, vakantiehuisje of fotoshoot.
Gelukkig kun je "Show in news feed" voor bepaalde personen uitzetten!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Jullie hebben vast verkeerde vrienden

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Achterstallige administratie.
Eerst maar eens de aangifte IB van 2011 in elkaar gezet.
Nu een begin maken met 2012.
Eerst maar eens de aangifte IB van 2011 in elkaar gezet.

De rest van de week weer te moeten doorbrengen in een hotel ver van mijn gezin.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ah da's minder! Ik hoorde achter me fluisteren dat er wel een aantal boeken meegaan in je koffer; dat scheelt dan weer...huisman schreef:De rest van de week weer te moeten doorbrengen in een hotel ver van mijn gezin.
Sterkte!!
Zal ik ook maar eens gauw aan beginnen.Zita schreef:Achterstallige administratie.
Eerst maar eens de aangifte IB van 2011 in elkaar gezet.Nu een begin maken met 2012.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
huisman schreef:De rest van de week weer te moeten doorbrengen in een hotel ver van mijn gezin.
Weer thuis

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Deze had ik nog niet gezien.henriët schreef:Vertel eens...-DIA- schreef:Dat lijkt me ook heel logisch...huisman schreef:
Maar schrijft desondanks een evenwichtig artikel ! Toch wel een verschil tussen de DWS Roos en de BwP Roos.
Ik bedoel het verschil in ligging is nogal groot.
Nu ben ik zelf geen abonnee van BhP, maar hoor wel eens predikanten
in diensten voor de SEZ, Tijdredes, GBS enz.
Dan valt me wel op dat deze predikanten niet zo het innerlijke zielenleven
verklaren. Hoewel ze op zich wel bij de waarheid blijven.
Maar ik zeg er ook tegelijk bij dat je deze lijn ook meer en meer vindt in
de Geref. Gemeenten.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Het innerlijke zielenleven niet verklaren?-DIA- schreef:Deze had ik nog niet gezien.henriët schreef:Vertel eens...-DIA- schreef:Dat lijkt me ook heel logisch...huisman schreef:
Ik bedoel het verschil in ligging is nogal groot.
Nu ben ik zelf geen abonnee van BhP, maar hoor wel eens predikanten
in diensten voor de SEZ, Tijdredes, GBS enz.
Dan valt me wel op dat deze predikanten niet zo het innerlijke zielenleven
verklaren. Hoewel ze op zich wel bij de waarheid blijven.
Maar ik zeg er ook tegelijk bij dat je deze lijn ook meer en meer vindt in
de Geref. Gemeenten.
Apart, ik hoor dat wel bij genoemde predikanten..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat per ongeluk mijn tas met haakwerk zaterdag met een paar andere dozen/zakken bij de Kringloop is terechtgekomen
úren werk. (sprei voor een van mijn dochters waarmee ik op de helft was....)
Morgen gelijk even bellen of het er per ongeluk nog is.

úren werk. (sprei voor een van mijn dochters waarmee ik op de helft was....)
Morgen gelijk even bellen of het er per ongeluk nog is.